Olis varmaan aika tästäkin alkaa pitämään päiväkirjaa.
Edellinen A3 lähti uuteen kotiin, niin nyt on aikaa ja pelimerkkejä paneutua tähänkin autoon vähän enemmän.:)
Vähän yllättäen tuli tehtyä kaupat, ei oikeestaan ollut ees ajatuksissa auton vaihto, mut kun tää haaveissa pyörinyt herkku sattu Facessa vastaan, oli se menoa. Alta viikko tästä, ja kaupat lyöty lukkoon. Olihan tässä se mitä omassa seuraavassa piti ajatuksissa ainakin olla, ja runsaasti viellä päälle.
Muutamia kuukausia ollut siis jo ajossa, ja vaikka murheitakin matkaan mahtuu, on silti äärimmäisen tyytyväinen tähän uuteen tulokkaaseen.:)
Käytiin jääradalla koeajamassa, niin kuin tapoihin kuuluu. Nyt vaan otettiin ihan harjoittelun ja tunnustelun kautta, ei maksimaalisella vauhdilla siis. :D
Nyt pitäis alkaa hieromaan tätä vähän enemmän omaan makuun, eli ei mitään jättiprojektia kuitenkaan tiedossa.
Varusteista
- Sporttidiffi
- Audi Drive Select
- B&O + navi + vaihtaja
- Panoraamakatto
- Punamustat sporttisähköpenkit muistilla
- Kaarrevalot + kaukovaloassisentti
- Pysäköintitutkat
- Himmentyvä taustapeili + sivupeilit
- Rengaspainevalvonta
- Takaluukun automaattinen avaus- ja sulkutoiminto
..
Tekniikka
- APR Stage 2+ (hihnapyörä & ohjelma)
- Milltek non-res. putkisto
- Roc-Euro Intake
Alusta ja jarrut
- G.A.S. V2 ilmajousisarja Konin tolpilla
- E-Level alustan ohjaus (Korkeusantureilla)
- Taroxin uritetut levyt
- Ferodon DS2500 palat
Kori ja sisusta
- Kaaret mankeloitu
- Finnittömät kilvet
- Ledit sisällä
- Led kilpivalot
- H11 ledit sumareilla
- Takapyyhin poistettu
- Maalataan kesällä virheet pois. Mm. Koko keula, kaaret ja helmat.
Samalla mustataan diffu ja maski.
- Myllytys maalauksen jälkeen, jotta pinnat viimein kunnossa.
- Lippaa eteen
- Ikkunalistojen teippaus, ehkä kattokaiteetkin
- Sisustan osien teippaus
- Kaikki lasit 50% kalvolla lukuunottamatta tuulilasia
- Äänenvaimennus
- B&O saa tulevaisuudessa kokea jonkinkaltaisia parannuksia, näistä lisää myöhemmin...
Vanteet ja renkaat
- Kesä
- 19x9” et33 Speedlineistä teurastamalla customoidut 3-osaiset 20x10” et27 vanteet isolla lipalla. Näiden päälle kietaisin 235/35 kumhot, mutta ovat aivan liian korkeat. Tilalle tulossa pienempi profiilisempaa. Customit tällä hetkellä uudestaan työn alla: Varmistetaan niiden kestävyyttä lisäämällä pultteja takaa ja samalla tasoitellaan keskiön naamapintaa. Uudeksi väriksi tulossa candy punainen ja kasaan laitetaan mustilla pulteilla.
- Välikelit
- Lippakiilloitetut Speedlinet 20x10” et44 + 15mm jaonmuutosadapterit, näillä päällä 245/30 mustat. Nämä väliaikaisesti toimittaa kesävanteiden virkaa, kunnes customit saadaan työstettyä kuntoon. Näille tulossa siis myöhemmin 245/30 Contin kitkat.
- Talvi
- tällä hetkellä 20x9” et29 em. 245/30 Contikitkoilla. Tilalle laitan varmaan customeiden kunnostusta varten varuilta ostetut 19x9” et33 Speedlinet nastarenkailla.
Ite ehdin tän jo katsastaa ja käytin heti perään Tamcarin Villen tarkan silmän alla tarkastuksessa, öljyt vaihdettiin ja todettiin etujarrupalojen lievä kuluneisuus ja toki se mekatroniikka. Tällä hetkellä väännän noiden vanneasioiden kanssa, ja yritän noita customeita saada kesän mittaan kunnostettua. :)
Maalauskin toki jo sovittu ja hoidetaan heti, kun saadaan Kouvolan pensselikeisarin kanssa aikataulut kohtaamaan.
Jatketaan, kun saadaan taas aikaan.
Edellinen A3 lähti uuteen kotiin, niin nyt on aikaa ja pelimerkkejä paneutua tähänkin autoon vähän enemmän.:)
Vähän yllättäen tuli tehtyä kaupat, ei oikeestaan ollut ees ajatuksissa auton vaihto, mut kun tää haaveissa pyörinyt herkku sattu Facessa vastaan, oli se menoa. Alta viikko tästä, ja kaupat lyöty lukkoon. Olihan tässä se mitä omassa seuraavassa piti ajatuksissa ainakin olla, ja runsaasti viellä päälle.
Muutamia kuukausia ollut siis jo ajossa, ja vaikka murheitakin matkaan mahtuu, on silti äärimmäisen tyytyväinen tähän uuteen tulokkaaseen.:)
Käytiin jääradalla koeajamassa, niin kuin tapoihin kuuluu. Nyt vaan otettiin ihan harjoittelun ja tunnustelun kautta, ei maksimaalisella vauhdilla siis. :D
Nyt pitäis alkaa hieromaan tätä vähän enemmän omaan makuun, eli ei mitään jättiprojektia kuitenkaan tiedossa.
Varusteista
- Sporttidiffi
- Audi Drive Select
- B&O + navi + vaihtaja
- Panoraamakatto
- Punamustat sporttisähköpenkit muistilla
- Kaarrevalot + kaukovaloassisentti
- Pysäköintitutkat
- Himmentyvä taustapeili + sivupeilit
- Rengaspainevalvonta
- Takaluukun automaattinen avaus- ja sulkutoiminto
..
Tekniikka
- APR Stage 2+ (hihnapyörä & ohjelma)
- Milltek non-res. putkisto
- Roc-Euro Intake
Alusta ja jarrut
- G.A.S. V2 ilmajousisarja Konin tolpilla
- E-Level alustan ohjaus (Korkeusantureilla)
- Taroxin uritetut levyt
- Ferodon DS2500 palat
Kori ja sisusta
- Kaaret mankeloitu
- Finnittömät kilvet
- Ledit sisällä
- Led kilpivalot
- H11 ledit sumareilla
- Takapyyhin poistettu
- Maalataan kesällä virheet pois. Mm. Koko keula, kaaret ja helmat.
Samalla mustataan diffu ja maski.
- Myllytys maalauksen jälkeen, jotta pinnat viimein kunnossa.
- Lippaa eteen
- Ikkunalistojen teippaus, ehkä kattokaiteetkin
- Sisustan osien teippaus
- Kaikki lasit 50% kalvolla lukuunottamatta tuulilasia
- Äänenvaimennus
- B&O saa tulevaisuudessa kokea jonkinkaltaisia parannuksia, näistä lisää myöhemmin...
Vanteet ja renkaat
- Kesä
- 19x9” et33 Speedlineistä teurastamalla customoidut 3-osaiset 20x10” et27 vanteet isolla lipalla. Näiden päälle kietaisin 235/35 kumhot, mutta ovat aivan liian korkeat. Tilalle tulossa pienempi profiilisempaa. Customit tällä hetkellä uudestaan työn alla: Varmistetaan niiden kestävyyttä lisäämällä pultteja takaa ja samalla tasoitellaan keskiön naamapintaa. Uudeksi väriksi tulossa candy punainen ja kasaan laitetaan mustilla pulteilla.
- Välikelit
- Lippakiilloitetut Speedlinet 20x10” et44 + 15mm jaonmuutosadapterit, näillä päällä 245/30 mustat. Nämä väliaikaisesti toimittaa kesävanteiden virkaa, kunnes customit saadaan työstettyä kuntoon. Näille tulossa siis myöhemmin 245/30 Contin kitkat.
- Talvi
- tällä hetkellä 20x9” et29 em. 245/30 Contikitkoilla. Tilalle laitan varmaan customeiden kunnostusta varten varuilta ostetut 19x9” et33 Speedlinet nastarenkailla.
Ite ehdin tän jo katsastaa ja käytin heti perään Tamcarin Villen tarkan silmän alla tarkastuksessa, öljyt vaihdettiin ja todettiin etujarrupalojen lievä kuluneisuus ja toki se mekatroniikka. Tällä hetkellä väännän noiden vanneasioiden kanssa, ja yritän noita customeita saada kesän mittaan kunnostettua. :)
Maalauskin toki jo sovittu ja hoidetaan heti, kun saadaan Kouvolan pensselikeisarin kanssa aikataulut kohtaamaan.
Jatketaan, kun saadaan taas aikaan.
Comment