Se on melkosen tarkka siitä asennosta että onko kulma nollassa kun aloittaa. Onko tuossa alkuperäinen kokonaisuus ohjausvaihde-ratti välillä? Ettei ole tilanne että on kumpikin ohjauskulmatunnistin käytössä. Se on juurikin noissa ongelmana missä on vanha ohjausvaihde vaihdettu uudempaan. Uudessa ohjainvaihteessa on sisäinen tunnistin ja vanhan jäljiltä rattiakselillakin on toinen. Silloin se ei ymmärrä kumpaa säädetään. Jostain piti silloin ohjausvaihteen sisäinen koodata sammuksiin.
Minulla oli ohjausvaihteen vaihdon jälkeen myös työläs perussäätö. Tein varmaan viidesti perussäädön ja ajelinkin varmaan 10km ilman vian poistumista. Ohjaus oli kyllä kevyt. Sitten luovutin ja menin välillä syömään. Auto oli noin tunnin sammuksissa ja kun menin jatkamaan, käynnistäessä vika oli hävinnyt ja perussäätö oli mennyt läpi.
Minulla oli ohjausvaihteen vaihdon jälkeen myös työläs perussäätö. Tein varmaan viidesti perussäädön ja ajelinkin varmaan 10km ilman vian poistumista. Ohjaus oli kyllä kevyt. Sitten luovutin ja menin välillä syömään. Auto oli noin tunnin sammuksissa ja kun menin jatkamaan, käynnistäessä vika oli hävinnyt ja perussäätö oli mennyt läpi.
Comment