Ei ne muut läpät huonompia ole, huomioiden toki, että ostaa sellaiset mistä on kokemuksia. Jenkkifoorumeilta löytyy paljon asiaa niistäkin, harrastajia kun on euroopan kokoinen alue samalla saitilla.
APR:llä ohjelmoinnit maksaa enemmän, ellei ole APR osia kiinni. Esimerkiksi Stage II päivitys vaatii jo putkistomuutoksia. Jos ostaa APR:n lähes tuhannen euron downpipen esimerkiksi tuohon mun A4:een, saat Stage II softan monta sataa halvemmalla. Verraten esimerkiksi Milltekin downpipeen, joka maksaa puolet APR:stä, mutta silti PRO tason tavaraa.
Jenkeissä toi downpipe APR:llä oli jotain 400-500€ luokkaa. En pennin tarkkoja hintoa muista, mutta pointti siinä että APR eurohinnat aivan helvetisti suuremmat.
EDIT: Nyt autossa siis APR Stage II+ ohjelma. APR:llä läppien poisto ohjelmasta kalliimpaa ellei ole APR:n omaa delete kittiä.
APR:llä ohjelmoinnit maksaa enemmän, ellei ole APR osia kiinni. Esimerkiksi Stage II päivitys vaatii jo putkistomuutoksia. Jos ostaa APR:n lähes tuhannen euron downpipen esimerkiksi tuohon mun A4:een, saat Stage II softan monta sataa halvemmalla. Verraten esimerkiksi Milltekin downpipeen, joka maksaa puolet APR:stä, mutta silti PRO tason tavaraa.
Jenkeissä toi downpipe APR:llä oli jotain 400-500€ luokkaa. En pennin tarkkoja hintoa muista, mutta pointti siinä että APR eurohinnat aivan helvetisti suuremmat.
EDIT: Nyt autossa siis APR Stage II+ ohjelma. APR:llä läppien poisto ohjelmasta kalliimpaa ellei ole APR:n omaa delete kittiä.
Comment