Miulla on tuommonen 90 heppanen A2 kinneri hankittuna ollut jo muutaman kuukautta, kun avklta semmosen hankin no nyt se on kohtapuolin jo liikenteessä ja suunnitelmat alkaa valjeta mitä kaikkea sille pitää tehdä että saataisiin kulutusta alaspäin ja kulkupuolta kuntoon
Tällä hetkellä siinä on ja todella paljon madaltava madallussarja alla mistä lähdetään siis liikenteeseen.
Suunniteltuja muutoksia on:
- 6-vaihteinen MYP vaihdelaatikko todella pitkillä välityksillä, eli 100 km/h=1650rpm ja 2000 rpm on 121 km/h
- 165/80R15 renkaat minin aerodynaamisilla vanteilla, mitkä oli tuon A4B6 alla mutta siinä oli vissiin liikaa massaa noille kun eivät kestäneet kunnolla 15 tonnia ajaa, mut tässä ei pitäs painon kanssa tulla ongelmia.
- aerodynamiikka pohjasta kuntoon
- voimoo pitäs ottaa koneesta noin 200 hepan tienoilla katotaan miten se puoli lähtee etenemään kun saan auton ajoon.
- kaikenlaista muuta pientä kevennystä ja aerodynaamista säätöä siihen tullaan tekemään
Kolmeen litraan tänkin pitäisi mennä 100 km/h vauhdissa ongelmitta, mutta vähän eri suorituskyvyllä kuin 3L A2 tehtaalta tullessaan.
Tällä hetkellä siinä on ja todella paljon madaltava madallussarja alla mistä lähdetään siis liikenteeseen.
Suunniteltuja muutoksia on:
- 6-vaihteinen MYP vaihdelaatikko todella pitkillä välityksillä, eli 100 km/h=1650rpm ja 2000 rpm on 121 km/h
- 165/80R15 renkaat minin aerodynaamisilla vanteilla, mitkä oli tuon A4B6 alla mutta siinä oli vissiin liikaa massaa noille kun eivät kestäneet kunnolla 15 tonnia ajaa, mut tässä ei pitäs painon kanssa tulla ongelmia.
- aerodynamiikka pohjasta kuntoon
- voimoo pitäs ottaa koneesta noin 200 hepan tienoilla katotaan miten se puoli lähtee etenemään kun saan auton ajoon.
- kaikenlaista muuta pientä kevennystä ja aerodynaamista säätöä siihen tullaan tekemään
Kolmeen litraan tänkin pitäisi mennä 100 km/h vauhdissa ongelmitta, mutta vähän eri suorituskyvyllä kuin 3L A2 tehtaalta tullessaan.
Comment