Tuo vikakoodi tulee tosiaan niin kauan kunnes sen kalibroinnin tekee. Kannattaa kokeilla, uskoisin että tuolla selviää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jone’S1
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Suapihaa sitä nillittää, en mielestäni kysynyt villejä veikkauksia vaan kunhan räppäsin esille mikäli jotakuta kinostaa ihmetellä. Killeriltä toki löytyy fiksummassakin muodossa, jos moiselle on tarve.
Oolrait minä kipasen huomenna Jerellä ennen töitä, niin koitetaan kalibroida. Toivotaan parasta - pelätään pahinta.
Comment
-
Comment
-
Juuh niin siirty turhan herkkiä vessoja sytyttelemään nämä uudet noita vikavaloja pikku pyörittelyllä. Itsellä tosiaan lykkäs rengaspainevalvonta vikakoodit päälle kun tuli mentyä perä edellä taakse päin ja renkaat suti eteenpäin, "mahdottomia lukemia" herjasi testeri ja sama vikakoodi heijastui kolmeen eri ohjainlaitteeseen. Nollaamalla selvisi niin nou hätä mulla kun olin varautunut :D
Comment
-
Tänks Jarmo. Oma silmä alkanut pikkuhiljaa tottumaan kolmiovisuuteen, ykköstä kun olen aina pitänyt paremman näköisenä 5-ovisena.
Reilun kolmen viikon päästä olisi öljynvaihtohuolto varattuna Jerelle, samalla uusitaan raittari ja moottorin ilmansuodatin. Jos näillä eväillä päästelisi jonkin aikaa, Jere jo speksaili uusia vaihtoehtoja tehonlisäyksen saamiseksi, mutta ei niistä vielä sen enempää.
Melkeen 6tkm on jo tullut ajeltua kahden kuukauden aikana - pääasiassa työajoa, mutta mikäs tällä on päästellessä :)
Comment
-
Ihan akateemista mielenkiinnosta, kuinka tailhappy tuollainen ykkönen on nelikkona? Voisi kuvitella että etenkin leikkiessä ei paljoa tarvi härnätä että mennään kylki edellä.
5-ovinen olisi toisaalta järkevämpi, takapenkkiä on paljon helpompi hyödyttää silloin. Vaikka Golfin takapenkki varmaan on isompi, ei mulla silti siellä ole istunut henkilöä kuin joka toinen vuosi, takin saatan heittää sinne yli tunnin matkoilla, muuten takapenkki on tyhjänä.
Comment
-
Kyllä se pyörittäessä tarjoaa aika helposti perää mukaan. Vitoseen verrattuna paljon äkäisemmin, mikä nyt on aika ymmärrettävää, vaikkakin nelikon jakosuhde on päinvastainen. Koko ja akseliväli vaikuttaa melko paljon.
Jusa voinee kertoa kuinka käytännöllinen takapenkki on, kun löi päänsä noustessaan pois takapenkiltä, mutta kyllä sinne minun taakse mahtuu hyvin istumaan keskipitkäkin kaveri. Tuskin mikään nautinto pidemmillä matkoilla, mutta lyhyt siirtymä mennee omalla painollaan.
Comment
-
Sen mitä muistelen tuollaisia hämmästelleeni, sisätilat on aika samaa luokkaa kuin 8L-A3:ssa. Ainakin pienet pennut (korokkeella istuvat) kulki kolmeovisessakin ihan ok. Myönnettäköön, että takaovia kaipaili sillon tällön.
Comment
-
Käytiin koeponnistamassa Lopen jäärata kerhon toimesta isommalla porukalla ja hauskaa oli. Oma osuus tosin loppui lyhyeen työvelvoitteen takia, mutta ensi lauantaina uudestaan - ennen töitä. Nikolle jälleen kerran kiitokset kuvista. Lisempää löytyy osoitteesta https://nnnnigo.kuvat.fi/kuvat/Tapah...ata+10.2.2018/
Maanantaina on öljynvaihtohuolto Jerellä ja sinnehän se on auto hyvä viedä sulamaan :D
Comment
-
Kyl sen huomas taas kerran kun Jonesi antoi mun kokeilla s1 jäällä ajaa että on pienempi auto ja kevyempi kuin oma s3 8l. Perä oli huomattavasti helpommin rinnalla ja liikkeet vähän äkkinäisempiä. Kuitenkin oli helppo ajaa luisussa hitaammissa vauhdeissa ainakin, jäi tuo suorempi osuus kokeilematta missä sai vauhtia helposti yli 100kmh miten se siinä olisi käyttäynyt loivissa kurveissa verraten omaan autoon.
Comment
-
Tämä auto on herättänyt jo kauan sellaista omistamisen halua, että pitää varmaan ajella kohta autokauppaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo Näytä viestiTämä auto on herättänyt jo kauan sellaista omistamisen halua, että pitää varmaan ajella kohta autokauppaan.
edit: mikä on munuaisen käypä hinta tänä päivänä?
Comment
-
Tämä pikku-Ässä on kyllä kiinnostavan olonen laitos.
Onkos tuo Lopen jäärata miten käytettävissä?
Onko se Lopen UA:n ylläpitämä ja pääseekö sinne kuka vaan ajamaan?
Ei tässä työn lomassa oikein löytynyt tietoa ja kiinnostais käydä tuolla vääränmerkkisellä isolla alasimella (X5) vähän kokeilemassa jääradalla miten se taittuu.
Comment
-
Kiitos tiedosta.
Täytyypä kattoa ehtiskö sitä käydä viikonloppuna pyörähtämässä paikalla.
Nythän noita pakkasiakin on ollut niin jää kantanee tollasen 2,5 tonnin möykynkin.
Pikku-ässä kyllä tarjoaa varmasti vielä enemmän hauskaa tuolla jäällä.
Aina ollut siinä luulossa että S1 vois olla hyvin saman tuntunen tuollasen 8L korisen S3:n kanssa mutta ilmeisesti aiempien kommenttien perusteella luuloni on väärä ja tuntuma hyvin erilainen.
Comment
-
Kyllä se on hyvinkin erilainen mitä 8L kolmonen. Se mitä Jonin kyydissä istui molemmissa niin kyllä se käytös omassa on aika paljon äkkinäisempi. Ei mitenkään häiritsevällä tavalla, mukava vain kun ei tarvitse väkisin yrittää saada perää mukaan.
Omaa fiilistä toki laski loppuun ajetut nastat, joten pito oli mitä sattuu. Mutta hauskaahan se on joka tapauksessa
Comment
Comment