En osannut päättää kummalle alueelle tämä kuuluisi joten laitan tänne, eli ostin tuollaisen selvästi keulapusun saaneen audin. Tämä päätelty siitä, että konehuoneesta vaihdettu selvästi osia ja mm kansi on uusi koska rungoltaan täysin erivärinen moottorin kanssa.
Toivotaan, että kuva näkyy. Kiinostaisi lähinnä tietää tuosta maskista ja puskurista. Maski kun on kromin värinen. Kuuluuko olla (ilmeisesti facelift) tuon värinen vai onko joku intternetistä ostettu tuuning osa. Entäs sumuvalojen paikat?
Korin mustia muoviosia olisi tarkoitus maalailla ja laittaa sumuvalot, mutta en uskalla ainakaan vielä tilata noita muovipaloja sumuvalojen aukoilla koska en ole varma tuosta puskurista.
Ja samaan muutama tekniikka kyssäri. Auto vilkutteli punaista öljykannua joka korjaantui öljynpaineanturin vaihdolla. Vielä täytyisi selvittää huono lämpimänä starttaus. Kylmänä lähtee aina ensimmäisellä käyntiin. Lämpimänä kolmannella. Ilmeisesti kaasuläppä kannattaisi puhdistaa ensiksi? Jos ei korjaannu niin joku anturi vika? Huomiona se, että mittariston lämpötila tuntuu nousevan todella nopeasti 90'c vaikkei autolla olisi ajettu kilometriäkään. Auto oli johdon perseessä kiinni, mutta ei antanut mitään vikaa tuosta starttauksesta. Huohotin muovin varsi oli myös murtunut joka vaihdettiin kokonaan uuteen.
Lisätään vielä. Ostetaan vaihdekepin kaavio tai koko vaihdekeppi pusseineen ja kyynärnoja helyineen etupenkkien väliin.
(10.10 editoisin kuvat fiksumman kokoisiksi)
Toivotaan, että kuva näkyy. Kiinostaisi lähinnä tietää tuosta maskista ja puskurista. Maski kun on kromin värinen. Kuuluuko olla (ilmeisesti facelift) tuon värinen vai onko joku intternetistä ostettu tuuning osa. Entäs sumuvalojen paikat?
Korin mustia muoviosia olisi tarkoitus maalailla ja laittaa sumuvalot, mutta en uskalla ainakaan vielä tilata noita muovipaloja sumuvalojen aukoilla koska en ole varma tuosta puskurista.
Ja samaan muutama tekniikka kyssäri. Auto vilkutteli punaista öljykannua joka korjaantui öljynpaineanturin vaihdolla. Vielä täytyisi selvittää huono lämpimänä starttaus. Kylmänä lähtee aina ensimmäisellä käyntiin. Lämpimänä kolmannella. Ilmeisesti kaasuläppä kannattaisi puhdistaa ensiksi? Jos ei korjaannu niin joku anturi vika? Huomiona se, että mittariston lämpötila tuntuu nousevan todella nopeasti 90'c vaikkei autolla olisi ajettu kilometriäkään. Auto oli johdon perseessä kiinni, mutta ei antanut mitään vikaa tuosta starttauksesta. Huohotin muovin varsi oli myös murtunut joka vaihdettiin kokonaan uuteen.
Lisätään vielä. Ostetaan vaihdekepin kaavio tai koko vaihdekeppi pusseineen ja kyynärnoja helyineen etupenkkien väliin.
(10.10 editoisin kuvat fiksumman kokoisiksi)
Comment