Alkuperäinen kirjoittaja JM
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Käyttöharraste W12
Collapse
X
-
- 1 like
-
Juu, no mä oon käytellyt noita pääteholkkeja siron koon vuoksi ja kun niitä on pakun hyllyllä aika reilusti (oon käyttänyt sekä pääteholkkina, että jatkoissa). Eri koon sukkiakin on aina monta pakettia kyydissä, niin tavallaan ei oo ollut tarvetta ostaa varsinaisia jatkoja.Tuossahan ei montaa jatkoa tullu, niin ei se koko silleen haittaa, mut jos tarvii jatkaa koko nippu, niin niistä durasileistä alkaa muodostua aika pahka siihen jatkoskohtaan. Kun veneiden kanssa tule touhuttua, niin tinaa ei tuu käytettyä oikeastaan koskaan, pl antenniliittimien piikin juotos. En mä kyllä autoissakaan juottaisi mitään, ellei oo pakko.
- 1 like
Comment
-
Hitaasti hyvä tulee, eli itse itseäni lainaten:
”Seuraavaksi voisi, jaksaessaan, ihmetellä miksi imusarjan alla termostaatin liepeillä on jälkiä jäähdytysnestevuodosta.”
Tänään sain vihdosta viimein sellaisen tarmonpuuskan, että avasin konepellin ja rupesin tiirailemaan mistä jäähdytysnesteen vuotojäljet ylävesiletkun ja termostaatin alueella ovat peräisin: Valtaisaa vuotokohtaa en puolen tunnin tyhjäkäytöllä löytänyt, mutta toisaalta olin havainnoivinani ylävesiletkun muovisen adapterikappaleen hieman kostuvan kuskin puoleiselta kyljeltään.
Puhdistin vuotojäljet ko. alueelta ja sama adapterikappale näytti uudestaan kostuvan samasta paikasta, joten tuossa on ensimmäinen korjauskohde heti, kunhan saan osat tilattua. - Katsotaan sen jälkeen, jatkuuko jäähdytysnestepinnan hidas vajeneminen, vai oliko tuo ainoa vuotopaikka järjestelmässä.
Näköjään myös lämmityslaitteen kennot pitäisi taas huuhdella kidesoodaliuoksella, sillä apukuskin puolelta lämmityslaitteesta ei tahdo tulla oikein kuumaa ilmaa.
Edit: Tilasin uuden liittimen 3B0122291K ebay:n kautta Liettuasta. - Hinta ei tällä kertaa vie Audi-harrastelija konkurssiin. :)Viimeksi muokannut kvande; 1.2.2025, 12:18.
Comment
Comment