Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käyttöharraste W12

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Alkuperäinen kirjoittaja JM Näytä viesti
    Toivottavasti ei oo tullu kuparimätää kovin pitkälle matkalle. Saattaa olla, että saa kuoria hyvän matkaa eristettä, ennen kuin tulee kirkasta kuparia vastaan. Noi durasilit on varmaan aika hyviä semmoseen tilapäiseen korjaamiseen, mut mä tykkään kyllä itse tehdä jatkot kunnon holkeilla ja liimakutistesukalla. Holkkipihdeillä puristettu liitos alkaa olla kokolaila idioottivarma ratkaisu ja kun sen tukee hyvällä sukalla, ei johto murru holkin juuresta. Mä oon löytänyt töissä lukemattomia löysäksi menneitä "abiko"-liitoksia, vaikka ne olis ihan pihdeillä tehty. Holkki tietty mieluiten semoseen paikkaan, missä johto kulkee suorana. Vielä ei too tullut vastaan semmosta paikkaa, mistä olis tavinnut korjata tuolla tavala tehty liitos. Toinen etu on suht pieni koko.

Esimerkiks näitä on tullut käytettyä. Noihin menee karvat aika kivasti sisään, kun ekan johdon laittaa levittämättömästä päästä sisään, niin sitten sen vastakappale menee aika kivasti siitä levitetystä päästä sisään. Sitten vaan holkkipihdeillä paketti kii.
    https://www.tooloutlet.fi/product/48...ipex-97-99-910
    Nämä pääteholkithan nimeomaana on hyviä siihen pääteholkkihommaan, noissa durasiileissä on hyvä liimakutiste sekä paksumpi holkki valmiina ja yhdessä paketissa. Kumpaakin tapaa ite käyttänyt työkoneympäristössä ja kummatkin toimii vähintäänkin hyvin. Vaatii toki että kyseiseen tarkotukseen sopivat puristuspihdit käytössä.

Comment

Juu, no mä oon käytellyt noita pääteholkkeja siron koon vuoksi ja kun niitä on pakun hyllyllä aika reilusti (oon käyttänyt sekä pääteholkkina, että jatkoissa). Eri koon sukkiakin on aina monta pakettia kyydissä, niin tavallaan ei oo ollut tarvetta ostaa varsinaisia jatkoja.Tuossahan ei montaa jatkoa tullu, niin ei se koko silleen haittaa, mut jos tarvii jatkaa koko nippu, niin niistä durasileistä alkaa muodostua aika pahka siihen jatkoskohtaan. Kun veneiden kanssa tule touhuttua, niin tinaa ei tuu käytettyä oikeastaan koskaan, pl antenniliittimien piikin juotos. En mä kyllä autoissakaan juottaisi mitään, ellei oo pakko.

Comment

Working...
      X