Talvella tuli tontille keltaiseksi ylimaalattu karvalakkimallinen A4 sedani. Sisusta oli jo valmiiksi purettu pois. Alustasarjana joku säädettävä kiinamalli. Mukana tuli koneeseen osia kuten kankisarja, pakosarja, hukkaportti, vauhtipyörä, nokka-akselit, jne. Mukana oli myös penkit, ratti, RS3 jarrut levyineen eteen ja taakse jotkut perusmallit. Etupään nivelet näytti remontoidulta. Hankintalistalle jäi kytkin, pakoputki ja välijäähy, jotka löytyivät foorumilta. Turbokin oli mukana, mutta hommasin Holsetin HX35/40 hybridin tilalle vähän paremmin konseptiin sopivan Fin-Turbon KT 54/57/0,82, kun sattui sekin olemaan foorumilla ja myyjä vakuutteli sen olevan just tarkastettu/huollettu.
Tarkoituksena on saada tästä radalle sopiva laite ja erityisesti tulevalle KymiRingille. Tämän vuoksi edellä kerrottu puhallin on tähän konseptiin valittu. KymiRing vaikuttaa melko nopealle ja pääsuora taitaa olla reilun kilometrin mittainen. KymiRing on mulle vähän kuin märkä päiväuni. Liikkeelle rakentamisessa lähdetään kuitenkin vanhalla konereseptilla eli TD04:lla ja vakiosisuskaluilla.
Tarkoituksena on saada tästä radalle sopiva laite ja erityisesti tulevalle KymiRingille. Tämän vuoksi edellä kerrottu puhallin on tähän konseptiin valittu. KymiRing vaikuttaa melko nopealle ja pääsuora taitaa olla reilun kilometrin mittainen. KymiRing on mulle vähän kuin märkä päiväuni. Liikkeelle rakentamisessa lähdetään kuitenkin vanhalla konereseptilla eli TD04:lla ja vakiosisuskaluilla.
Comment