Moro! Tulipa ostettua puolvuotta sitten moinen kampe, on tosiaan edellinen omistaja jo ehtiny tehä aika paljon. En tiedä onko tuttu laite täällä foorumilla. Itsellä vielä ei ole tätä tietotaitoa niiin kauheena niin pyydän teiltä vähän apua. On tullut ostettua tunerstudio ms ultra että voi säädellä mahdollisesti moottoria tietokoneella, en tosin ole mikään ihmelapsi ton kaa. 5 sylinterinen turboaudi vain oli saatava :D ja pyrin pitään mahd orkkiksen näkösenä tän laitteen muttei tuota cooleria voi piillottaa.
moottorista löytyy:
holset hx40
CatCams "street" nokka-akselit
EV14 1100cc
AEM puolat
H-profiilin kiertokanget ja samalla uusittu männänrenkaat
3,5"downpipe & 3"putkisto
Turbosmart powergate60 hukkaportti
iso intter kuureli
Kdfi 1.4 sitten ohjaa tätä laitosta
Polttoaineena RE85
+ jottain muuta mitä ei nyt tuu mieleen
Mutta joo, nyt ongelmana tahtoo olla puolat. ne lämpenee aivan sairaan nopeeta, boschin vastaavat kestää pisimpään ja tarvikkeilla ei kestä ottaa ku yhen kiihdytyksen. puolat on jemmattu sinne palopellin taakse ja johdoilla tulpille.
Olis tarkoitus laittaa mahd pian vaihettua puolat VAG omiin puoliin.
Tarkoitus olis vähän enemmän tulevaisuudessa lisätä tehoja nykysestä niin olis sopivaa että puolatki kestäisi.
Eli, mitkäs puolat ois teidän gurujen mielestä sopivat tarkoitukseen? imeisesti 1.8T ja 2.0 fsi(?) puolia on porukka käyttänyt hyvällä menestyksellä.
Ja tällainen aloittelijamainen kysymys perään, onko se asennus vain "plug-and-play" ku ne vaihtaa vai pitääkö ne koodata tuohon "ECU:un"? tarkoitus olis kuitenni laittaa siihen kannen päälle ne puolat niin ei tarvi mtn tulpanjohtoja enää. ja tän puolienvaihdon tekisin mielellään mahd pian.
-Masa
moottorista löytyy:
holset hx40
CatCams "street" nokka-akselit
EV14 1100cc
AEM puolat
H-profiilin kiertokanget ja samalla uusittu männänrenkaat
3,5"downpipe & 3"putkisto
Turbosmart powergate60 hukkaportti
iso intter kuureli
Kdfi 1.4 sitten ohjaa tätä laitosta
Polttoaineena RE85
+ jottain muuta mitä ei nyt tuu mieleen
Mutta joo, nyt ongelmana tahtoo olla puolat. ne lämpenee aivan sairaan nopeeta, boschin vastaavat kestää pisimpään ja tarvikkeilla ei kestä ottaa ku yhen kiihdytyksen. puolat on jemmattu sinne palopellin taakse ja johdoilla tulpille.
Olis tarkoitus laittaa mahd pian vaihettua puolat VAG omiin puoliin.
Tarkoitus olis vähän enemmän tulevaisuudessa lisätä tehoja nykysestä niin olis sopivaa että puolatki kestäisi.
Eli, mitkäs puolat ois teidän gurujen mielestä sopivat tarkoitukseen? imeisesti 1.8T ja 2.0 fsi(?) puolia on porukka käyttänyt hyvällä menestyksellä.
Ja tällainen aloittelijamainen kysymys perään, onko se asennus vain "plug-and-play" ku ne vaihtaa vai pitääkö ne koodata tuohon "ECU:un"? tarkoitus olis kuitenni laittaa siihen kannen päälle ne puolat niin ei tarvi mtn tulpanjohtoja enää. ja tän puolienvaihdon tekisin mielellään mahd pian.
-Masa
Comment