Jos olet miettinyt kyseisen korimallin harrastetta, niin tässä erittäin hyvä ja harvinaisen korisarjan omaava vaihtoehto sellaseksi! Laitan auton toistaiseksi pelkästään tänne myyntiin, koska haluaisin nähdä tätä yksilöä harrastettavan vielä tulevaisuudessaki. Olen auton toinen omistaja vuodesta 2012, ollut minun aikanani enemmän ja vähemmän harrasteena, viimeiset vuodet erittäin vähällä ajolla (seissyt lähinnä lämpimässä tallissa, talviajoja viimeiseen 7 vuoteen lähes nolla) ja nyt uuden ykkösharrasteen hankinnan seurauksena olisi aika luopua tästä.
Perusasioita autosta:
2.0tfsi quattro
Manuaali
Vm2006
Ajettu 200 000
Ruostesuojattu 2013
Tupla ksenonit
Nahka-alcantara sport penkit
Musta sisäkattoverhoilu
Tässä pientä listaa mitä kaikkea autolle on sitten aikojen saatossa saatu tehtyä:
Kori:
-Dtm edition alkuperäinen etupuskuri muokattu isommalle s-line / rs4 maskille
-Dtm edition alkuperäiset helmat
-Dtm edition alkuperäinen takapuskurin alaosa joka muokattu avantiin sopivaksi
-Srs-tec leveämmät lasikuituiset etulokasuojat
-S-line ovipullistukset
Moottori:
2.0tfsi bgb
83mm je pistons männät
bar-tek x-profiilin veivit
1.8t öljypumppu konversio
Bar-tek jäykemmät venttiilijouset
Mitsubishi td05 laipalle tehty kustom pakosarja
3" rst dp + 2x2.5" rst loppuputkisto simonsin vaimentimilla katti v-pannalla
600x300x76 cooleri alumiini ahtoputkilla
S3 suuttimet
Rs4 fuelpump control unit
Jhm korkeapainepumppu
Bar-tek rullakonversio pumpulle
165bar frpv
Isompi bensapumppu tankissa
Jhm billet vauhtipyörä, sre kopio asetelmalla ja 6 lapaisella jousitetulla sintterilevyllä
Vaihteisto:
-B7 rs4 laatikko ja perä
-Myös alkuperäinen laatikko ja perä löytyy
Alusta:
-Bc racing br
-Rs4 takavakaaja
-Etualatukivarsien taaemmat puslat uretaania
Sitten niihin vähemmän mukaviin asioihin, jotka osittain syynä motivaation lopahtamiseen. Eli viimekesänä noin 100km/h tasaisesta maantienopeudesta jakohihna revennyt hampaiden puolelta ja jako hyppäsi. Sen verran purin konetta että 15kpl keinuja pois paikaltaan ja molemmissa nokissa myös jäljet tämän takia. Kansi vielä paikallaan mutta oletettavasti venttiilit vain vääntyneet? Tätä voidaan myös purkaa syvemmälle jos potentiaalinen ostaja löytyy.
Jos jaksoit lukea tänne asti ja kiinnostus heräsi niin ota yhteyttä puhelimitse tai whatsapp! Kerron mielelläni lisää. Voin myydä auton joko tuollaisenaan tai vaikka ilman moottoria ja vakio voimansiirrolla, vakiokuntoiset purkumoottorit eivät näihin ihan maltaita maksa.
Kuvien oz vanteet eivät kuulu kauppaan, autossa tällä hetkellä bbs ch 19x8.5 vanteet.
Hp 12 000€ ja ostajan kanssa mahdollista sopia millaisilla osilla auton haluaa, jolloin hinta tietenkin putoaa.
Auto kuopiossa!
nollaneljäneljä 3661446
-Kimmo
Perusasioita autosta:
2.0tfsi quattro
Manuaali
Vm2006
Ajettu 200 000
Ruostesuojattu 2013
Tupla ksenonit
Nahka-alcantara sport penkit
Musta sisäkattoverhoilu
Tässä pientä listaa mitä kaikkea autolle on sitten aikojen saatossa saatu tehtyä:
Kori:
-Dtm edition alkuperäinen etupuskuri muokattu isommalle s-line / rs4 maskille
-Dtm edition alkuperäiset helmat
-Dtm edition alkuperäinen takapuskurin alaosa joka muokattu avantiin sopivaksi
-Srs-tec leveämmät lasikuituiset etulokasuojat
-S-line ovipullistukset
Moottori:
2.0tfsi bgb
83mm je pistons männät
bar-tek x-profiilin veivit
1.8t öljypumppu konversio
Bar-tek jäykemmät venttiilijouset
Mitsubishi td05 laipalle tehty kustom pakosarja
3" rst dp + 2x2.5" rst loppuputkisto simonsin vaimentimilla katti v-pannalla
600x300x76 cooleri alumiini ahtoputkilla
S3 suuttimet
Rs4 fuelpump control unit
Jhm korkeapainepumppu
Bar-tek rullakonversio pumpulle
165bar frpv
Isompi bensapumppu tankissa
Jhm billet vauhtipyörä, sre kopio asetelmalla ja 6 lapaisella jousitetulla sintterilevyllä
Vaihteisto:
-B7 rs4 laatikko ja perä
-Myös alkuperäinen laatikko ja perä löytyy
Alusta:
-Bc racing br
-Rs4 takavakaaja
-Etualatukivarsien taaemmat puslat uretaania
Sitten niihin vähemmän mukaviin asioihin, jotka osittain syynä motivaation lopahtamiseen. Eli viimekesänä noin 100km/h tasaisesta maantienopeudesta jakohihna revennyt hampaiden puolelta ja jako hyppäsi. Sen verran purin konetta että 15kpl keinuja pois paikaltaan ja molemmissa nokissa myös jäljet tämän takia. Kansi vielä paikallaan mutta oletettavasti venttiilit vain vääntyneet? Tätä voidaan myös purkaa syvemmälle jos potentiaalinen ostaja löytyy.
Jos jaksoit lukea tänne asti ja kiinnostus heräsi niin ota yhteyttä puhelimitse tai whatsapp! Kerron mielelläni lisää. Voin myydä auton joko tuollaisenaan tai vaikka ilman moottoria ja vakio voimansiirrolla, vakiokuntoiset purkumoottorit eivät näihin ihan maltaita maksa.
Kuvien oz vanteet eivät kuulu kauppaan, autossa tällä hetkellä bbs ch 19x8.5 vanteet.
Hp 12 000€ ja ostajan kanssa mahdollista sopia millaisilla osilla auton haluaa, jolloin hinta tietenkin putoaa.
Auto kuopiossa!
nollaneljäneljä 3661446
-Kimmo