Malli: Audi TT Quattro Roadster 1.8T
Moottori: 165 kW
Vaihteisto: 6 portainen
Käyttöönotto: 6/2000
Mittarilukema: 98562km
Väri: Nimbus grey
Sisustus: baseball leather
Hinta: 10500€
Sijainti: Lappeenranta, Suomi
Puhelin: 0405007099 / Pekka
Auto tullut Japanista 2018, kone rakennettu uudelleen 2023 Myllymäen kone- ja autohuollon Miikan (myös audifinnsillä) toimesta. Auto harvinainen tapaus Japanissa, koska on uudesta asti ollut Suomen puolelta ajettava. Auto päätyi minulle kun aiempi projekti vaihtui tähän, koska TT Roadsterit tapaavat mennä paremmin kaupaksi.
Auton kunnosta: ei huomautettavaa, auto tuntuu todella napakalta ja teknisesti toiminut ilman minkäänlaista huomautettavaa. Väri todella harvinainen ja baseball tikkaukset myös harvinaisia eikä niitä taida edes saada kuin roadstereihin. Ainoat kosmeettiset asiat mistä voisi huomauttaa on Japanin taajuuksilla toimivat stereot, näytön kuolleet pikselit ja puuttuva laskevan katon muovikansi. Näitä varmaan saa käytettynä maailmalta käypähinnalla kun tietää mistä ostaa.
Moottorin historiasta: moottori meni rikki aiemmalla omistajalla, joka oli lastuttanut tätä ja ajellut 95 bensalla. Kone on AGUn isoreikämoottori, männät vahvemmat ja puristusta enemmän kuin vakio TT:ssä, joka purettiin ja kasattiin uusiksi seuraavin speksein: H-profiili kiertokanget ARPn pulteilla, TFSI-kansipahvi, kaikki moottorin tiivisteet ja laakerit uutta (Kolbenschmit ja Viktor Reinz), uusi jakopää mekaanisella kiristämällä, uusi 2-massa ja kytkinpaketti, uudet nostajat ja ketjukiristin. Koneella ajettu muutama tuhat kilometriä sisäänajoa.
Laitettu myös Nettiautoon, josta kuvia paremmin nähtävillä: https://www.nettiauto.com/audi/tt/14476331
Moottori: 165 kW
Vaihteisto: 6 portainen
Käyttöönotto: 6/2000
Mittarilukema: 98562km
Väri: Nimbus grey
Sisustus: baseball leather
Hinta: 10500€
Sijainti: Lappeenranta, Suomi
Puhelin: 0405007099 / Pekka
Auto tullut Japanista 2018, kone rakennettu uudelleen 2023 Myllymäen kone- ja autohuollon Miikan (myös audifinnsillä) toimesta. Auto harvinainen tapaus Japanissa, koska on uudesta asti ollut Suomen puolelta ajettava. Auto päätyi minulle kun aiempi projekti vaihtui tähän, koska TT Roadsterit tapaavat mennä paremmin kaupaksi.
Auton kunnosta: ei huomautettavaa, auto tuntuu todella napakalta ja teknisesti toiminut ilman minkäänlaista huomautettavaa. Väri todella harvinainen ja baseball tikkaukset myös harvinaisia eikä niitä taida edes saada kuin roadstereihin. Ainoat kosmeettiset asiat mistä voisi huomauttaa on Japanin taajuuksilla toimivat stereot, näytön kuolleet pikselit ja puuttuva laskevan katon muovikansi. Näitä varmaan saa käytettynä maailmalta käypähinnalla kun tietää mistä ostaa.
Moottorin historiasta: moottori meni rikki aiemmalla omistajalla, joka oli lastuttanut tätä ja ajellut 95 bensalla. Kone on AGUn isoreikämoottori, männät vahvemmat ja puristusta enemmän kuin vakio TT:ssä, joka purettiin ja kasattiin uusiksi seuraavin speksein: H-profiili kiertokanget ARPn pulteilla, TFSI-kansipahvi, kaikki moottorin tiivisteet ja laakerit uutta (Kolbenschmit ja Viktor Reinz), uusi jakopää mekaanisella kiristämällä, uusi 2-massa ja kytkinpaketti, uudet nostajat ja ketjukiristin. Koneella ajettu muutama tuhat kilometriä sisäänajoa.
Laitettu myös Nettiautoon, josta kuvia paremmin nähtävillä: https://www.nettiauto.com/audi/tt/14476331