Ainiin. Toimi hyvin 9A litium akulla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Quickjack matalanostin kimppatilaus
Collapse
X
-
Mulla se kompura vaan murisee ja toinen lätkä nousee vähän, toinen ei ollenkaan. Veikkaan user erroria/huonoa akkua ja käyn huomenna hakemassa kaapelit että saan testata auton akusta. Myyjä toivoi palautetta, hyvää ja huonoa. Sanoin jo tuosta luokattoman huonosti kuvitetusta/tulostetusta ohjeesta.
Comment
-
Tämä on se versio joka sieltä tuli
https://www.youtube.com/watch?v=bHlOUA6qyR8
Tuntuu että bendpak kehittää tuota tiheesti, joten siinä mielessä palautetta on hyvä antaa. Noi liittimet on aivan parhautta vaikka yksi mulla oli aika tiukka lukittumaan. Setin mukana vois tulla pikkuinen silikonipötkö o-renkaille kun teflonikin jo oli. Onko muilla toimineet noi ilmasäiliön täytöt helposti? Joku pikapaineliitin niissäkin olisi kompuraihmisille ehkä helpompi?Viimeksi muokannut ola; 14.10.2016, 08:16.
Comment
-
Kyllähän se täyttyy hyvin mutta liitintä irrottaessa sihahtaa aika paljon pois. Täytyy varmaan vähän harjoitella.
Osien ja kokoonpanon laatu on muuten silmämääräisesti ihan riittävän paljon luottamusta herättävä. Tallin lattiaan meinasin maalata jotkut ohjeviivat että tulee nosturin puoliskot keskenään kohtisuoraan.
Comment
-
Jäikös tuo letku väliin, kun näytti tuon letkun reitin menevän eri suuntaakin kuin ohjeessa ?
Mulla meni hienosti kaikki ja kun luki täältä kommentteja, niin ei läikkynyt mitään ja liitokset piti.
Miinus kommenttina juuri nuo ohjeet ja osittain epäselvät kuvat, osittain liian zoomattua, sekä eri laitteesta.Viimeksi muokannut vayne; 14.10.2016, 20:41.
Comment
-
Mulla oli eilen vain huono akku millä kokeilin. Eilen kompura työsi painetta vain ylempään linjaan. Tänään hain motonetistä käynnistyskaapelit hävinneiden tilalle ja ajoin testejä. Ihmettelin kun toinen nostin ei laskenut vaikka seisoin ja hypin sen päällä. Siinä tulikin sitten heti testattua tuo turvarauta, joka oli jäänyt siihen ensimmäiseen hakaseen :D
Oma auto on tälle nostimelle jo melkein liian matala. En ainakaan saa ajettua siten, että nosturi jäisi keskilattialle ja vedettäisiin auton alta helmojen kohdalle. Pidän siis nostimet auton sivussa, ja hydrauliikka menee auton alta nostimille.
Yllättävän ylös tuo nostaa ennakko odotuksiin nähden.
Tuomo, onko tuo letku jäänyt johonkin puristuksiin ja onko sinun malli tullut kiinasta, koska tämähän on Made in USA
Comment
-
-
Eikä siinä, jos jotain vikaa on niin onhan näissä aivan normaali takuu. Minulta puuttui toisesta paineilmasäiliöstä täyttönippa. Maahantuoja lähetti seuraavana päivänä postilla osan tulemaan kun ilmoitin asiasta.
Sinänsä kasatessa mietin rakennetta että jos joskus menee vaikka letku poikki niin kaikki liittimet ovat standardimitoituksella ja uusia letkuja voi käydä teettämässä tai liittimiä hakemassa jos vaikka joskus kolahtaa joku työkalu tjms ja mysöö liittimen rikki.
Comment
-
Onko joku tosiaan saanut Made in USA mallin, kun nostimen kyltissä lukee Made in China? Uuden pdf manuaalin esimerkki tarrassa ei ole mainintaa valmistusmaasta. Toinen huomio oli, että ainakin omasta nostimesta ja hydrauliyksiköstä puuttuu CE hyväksyntä (tarra)! Hydrauliyksiköstä (verkkosähköversio) ei löydy myöskään mitään tietoja esim. käytettävästä jännitteestä/virrasta. Käsittääkseni autonostimia ei saa myydä ilman CE hyväksyntää.
Comment
-
Koneet
Jokaisen koneen mukana on oltava koneen valmistajan tai tämän Euroopan talousalueelle sijoittautuneen valtuutetun edustajan antama vaatimustenmukaisuusvakuutus ja koneessa on oltava CE-merkintä. Koneessa on oltava tarvittaessa myös varoitusmerkintöjä koneen aiheuttamista vaaroista, kuten melupäästöjä tai kuormittamista koskevia merkintöjä. Jokaisessa koneessa on oltava valmistajan kiinnittämänä ns. konekilpi ja koneen mukana on oltava suomen- ja ruotsinkieliset käyttöohjeet. Käyttöohjeissa on esitettävä koneen käyttöön mahdollisesti liittyvät rajoitukset ja vaatimukset. Vaatimukset ovat samat riippumatta siitä onko kone tarkoitettu työ- tai kuluttajakäyttöön.
CE-merkinnän suhteen tuote on ilmeisesti testattu ilmoitetun laitoksen toimesta:
https://www.quickjack.com/media/wysi...ertificate.pdf
https://www.quickjack.com/safety.html
Ongelma on siis lähinnä merkintöjen puute.
Suomen- ja ruotsinkieliset ohjeet pitää myös tulla tuotteen mukana.
Ja vaatimustenmukaisuusvakuutus tulee toimittaa tuotteen mukana, kuten yllä mainittu.
Comment
-
-
Vaihdoin öljyt ja renkaat tänään. Kyllä oli helppoa, vaikka Kallen nosturin paketit on samassa tallissa viemässä tilaa. Itse en halua ajella paineletkujen yli. Peruutan auton talliin ja katson, että se on sopivan etäisyyden päässä takaseinästä. Kompura on vänkärin eturenkaan kohdalla ja siitä paineletkut keulan kautta molemmille sivuille. Hieman niitä pitää auton alta kaivaa, mutta samalla kyykkäämisellä mene nostin helman alle.
Onneksi tänään vielä varmistin, että molemman puolen lukot ovat kunnolla. Ohjaimen luota piilossa oleva olikin hieman huonosti ja piti nostaa ja laskea uudestaan kohdalleen. Tämähän on VAIN user error.
Comment
-
Juuri pitää A8:sia rempata ja meinasi mennä jauhot suuhun. Nostopisteet on niin kaukana, ettei ylety mutta menee se noinkin päin ;)
Jaksoi juuri ja juuri nostaa Kasin , keskivaiheella hidastui paljon ja lopussa alkoi taas nousemaan vauhdilla.
Edit.
Nyt kun tarkemmin miettii, niin toki etummainen nostin saa tuossa tapauksessa suurimman osan kuormasta, joten ei ihme että alkoi tehdä tiukkaa painavan A8 keulassa. Etummainen myös nousi hiukan eritahtiin hyytymisvaiheen aikana, kiri lopussa kiinni. Laskennallisesti taisi hiukan mennä yli kuormakin, jos nostimen max kuorma on ilmoitettu /2.Viimeksi muokannut vayne; 16.10.2016, 11:11.
Comment
-
Mullakin oli kaikki nippelit paketissa ja kasaus sujui hyvin. Ihan hyvin tuolla omallakin ohjeella pärjäsi kunhan luki sen ajatuksella läpi. Ainut mikä aiheutti ihmetystä oli sylintereiden ilmausohje. Ei sieltä mulla ainakaan mitään ilmaa tullut, mutta öljy oli muutaman koenoston jälkeen täynnä pieniä ilmakuplia. Tekikö muut vastaavaa huomiota?
Toinen mikä aiheutti hämmennystä oli säiliön korkin ilmaruuvit. Ohjeessa puhuttiin vain yhdestä ruuvista mutta minä löysäsin myös korkin sisäpuolella olevaa ruuvia. Nuohan ovat kuulajousi venttiileitä mitkä toimivat vain yhteen suuntaan, joten kai siellä pitää olla huohotus sekä ali- että ylipaineelle?
Pieniä asioita, mutta olivat mielestäni epäselvästi selitetty. Itse nostin toimii kuitenkin hyvin ja se on pääasia. Pieni miinus vielä tuon lyhyen letkun reitityksestä. Nyt se jää laskussa helposti nostimen oman pyörän tai kääntyvän rungon alle. Tuohon olisi voinut miettiä jonkun paremman ratkaisun.
Comment
-
Tuo pitkä paineletku kieltämättä tuntui heikkolaatuselta, kun revin sitä erilleen toisistaan, jotenkin kovaa ja napsahti yhtäkkiä erilleen. Luulin jo että nyt se meni poikki. Ei minulla kyllä ole minkäänlaista aikaisempaa kokemusta tällaisista painevehkeistä, niin tiedä sitten onko tuo normaali, hyvä, vai paska.
Comment
Comment