Sama täällä, en huudellut rahojen siirrosta, mutta oli sinne rasti taulukkoon napsahtanut. Komppaan kyllä porkkista tuosta kuljetuksesta :) Kiitos.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Adapterit TFSI puolille
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiKotiin toimitus ei ollut ollenkaan vaihtoehtona? :) Eli siis koukkaisitko noutoreissulla kotimatkalla jauhamassa sitä itteään? Spadden omat voinee jättää samalla.
Ei pyydetty täällä ilmoittamaan maksusta niin olen ollut hiljaa, mutta sanotaan nyt samalla että loppuviikosta makseltu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiTämän kerran Timo saat anteeksi. Kait mie nyt sen 6kpl ainakin sain :D
Comment
-
Adapterit ovat minulla, postitustietoja kaivataan
No niin,
ensimmäiset adapterit on jo toimitettu matkan varrella. Laittakaapas minulle yv:nä postitustiedot niin alan laittamaan niille joiden maksu näkyy tililläni. Tässä on excel jonka mukaan postittelen adaptereita teille.
Ne ketkä noutavat minulta, soittele milloin haet (nol S nol kolnelseiska S9S9). Käy vaikka tänään.
Päivittelen taasen tätä exceliä sitä mukaa kun oon saanut postiteltua.
Mikselle ja Joshille varattu Sahlmanin setistä 6 + 6.
Niin ja kaikki vois maksaa nuo pois :)Viimeksi muokannut juutasqsa; 15.4.2013, 19:13.
Comment
-
Ottaa pois vaan multa. Siksi laittelin noita enemmänkin itselleni varaukseen kun tahtoo aina näissä tilauksissa olla niitä matti myöhäsiä. Ja vielä jotkut arpoo että ottaako 3 vai 6 vai 9.
Kiitos kuitenkin tämän järjestämisestä. Kova homma se on ja vielä kun ne pitäs postitellakkin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jsahlman Näytä viestiOttaa pois vaan multa. Siksi laittelin noita enemmänkin itselleni varaukseen kun tahtoo aina näissä tilauksissa olla niitä matti myöhäsiä. Ja vielä jotkut arpoo että ottaako 3 vai 6 vai 9.
Kiitos kuitenkin tämän järjestämisestä. Kova homma se on ja vielä kun ne pitäs postitellakkin.
mikse & Josh, maksakaa nuo 6 kpl ja Josh laita postitustiedot.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiKyllä se käy minulle, Jerekin on tuosta "vierestä", laitetaanko samaan pakettiin?
Comment
-
Käyhän se. Kunhan vielä saan toiselta Jereltä vastauksen, niin kerron sitten montako voi lähetellä tännepäin. Näillä näkymin Arton, Roopen ja Jeren sekä minun adapterit olisi tulossa mulle. Ja lisäyksenä, toisenkin Jeren osat voi laittaa mulle.
Hienoa Timo kun jaksat hoitaa näin isoa kimppaa!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiKäyhän se. Kunhan vielä saan toiselta Jereltä vastauksen, niin kerron sitten montako voi lähetellä tännepäin. Näillä näkymin Arton, Roopen ja Jeren sekä minun adapterit olisi tulossa mulle. Ja lisäyksenä, toisenkin Jeren osat voi laittaa mulle.
Hienoa Timo kun jaksat hoitaa näin isoa kimppaa!
Oliko Mikko sinulle nyt tulossa nämä:
Mörssäri, rsroope, HarrastajaJT ja Jehku samaan Okkimin pakettiin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiMinun ja Artsin adapterit voi laittaa samaan pussukkaan
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ekitys Näytä viestiMaksettu..
Me voitais ottaa TSamin kanssa samassa säkissä tavarat tampereelle!!!
Comment
-
Kaikki adapterit laitettu
Katsokaa liitteenä olevasta excelistä että postitukset yhdessä tulee oikein. Laitan huomisaamuna ensimmäisen setin (= ne jotka ovat maksaneet ja osoitetiedot löytyy) menemään.
MH seurantakoodit lisätty.
Kaikki ovat maksaneet, kolmen adapterit on vielä minullaAttached Files
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viestiJostain syystä minä olen listoilla kahteen kertaan. Mun tarpeeni siis 10kpl jotka maksettu sekä postitustiedot laitettu privalla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiOliko Mikko sinulle nyt tulossa nämä:
Mörssäri, rsroope, HarrastajaJT ja Jehku samaan Okkimin pakettiin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mopwr Näytä viestiMoi, vieläkö pystyy tilaamaan 4 kpl:tta ?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niso Näytä viestiMinäkin olen muuten kaksi kertaa listalla :) 10:stä olen maksanut ja 10 tarvitsen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viestiPaketti noudettu Matkahuollosta. Kiitos juutasqsalle hyvin hoidetusta kimppatilauksesta!
Comment
Comment