Juttelin Lukaszin kanssa ja homma on hoidossa. Pientä inhimillistä sekaannusta toimittajalta, joten vähän odottelua vielä :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
EGT-antureiden piirilevyjä Puolasta, hajonneen tilalle(S4/RS4 B5)
Collapse
X
-
Ekaa kerta noita EGT anturin bokseja availin, ja nehän oli ihan jotain ihme kuraa/epoksia täynnä: (vähän "eripari" anturit oli tosin sisällöltään)
https://www.dropbox.com/s/b02u7bhmoh...82944.jpg?dl=0
ja
https://www.dropbox.com/s/3l1yotkc3a...82938.jpg?dl=0
Milläs tuon parhaiten "putsais", vai onko noista järkee yrittääkään, vai miten ootte duunannu?
Comment
-
On se kumma homma ku kaveri on vannonut lähettäneensä kaikki paketit ja minä oon kaikki maksanut. Pitää vissiin ottaa oikein puhelin kauniiseen käteen ja kilauttaa ku rupeaa hävettämään jos ei homma onnistu.
On ollut vaan hiukan tiukka aikataulu itellä töissä ja kotona niin ei oo kerenny täälläkään käymään...
Jospa sitä nyt ehtis.
Comment
-
En ole saanut myyjää kiinni sähköpostilla, joten nyt yleiseen tietoon (kun tuntuu olevan epäilyksiä ilmassa), niin Marko kun laittaa minulle privana tilinumeron niin palautan rahat.
Suoraan sanottuna tympii tällainen. Enemmän se, että omalla nimellä esiintyvää epäillään, mutta myös se, että tavaraa ei tule joutuu ja ikävään välikäteen.
Comment
-
Kuten jo olen aiemmin kirjoittanut, niin minä en syytä tai epäilee Lukaszia tämän lähetyksen epäonnistumisesta. Tulevaisuuden varalle olisi parempi, kun nuo lähetykset tulisi seurantakoodilla, niin jäisi turha häslääminen pois, jos posti hukkaa tai menee väärään osoitteeseen.
Jos jollekin on jäänyt EGT-antureita ylimääräiseksi, niin yv:llä voi minulle tarjota. Tarpeeseen ne kuitenkin tulee.
Comment
-
Olisko jollain ylimääräisiä ja haluais myydä tai lainata yhden piirilevyn? Lähetän uuden tilalle, kun saan ne.
Tilasin Sidiltä niitä, mutta vaikuttaa aikaisempien viestien perusteella toimituksen kestävän kauan.
Heti, ku haukuin, ni vastasivat jo sieltä ja vielä lauantaina :D 4-7 päivää kestää toimitus.Viimeksi muokannut MikkoA3; 24.6.2017, 20:09.
Comment
-
Comment