Xtunersilla olisi alkuperäistä vastaavat s2:n mittariston pohjat 180€, jos tilausmäärä on vähintään 5kpl hinta on 100€, jos tilausmäärä yli 10kpl hintaa jää 80€. Onko porukalla kiinnostusta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 mittariston pohjat, kimppatilaus?
Collapse
X
-
Minä tilasin vähän aikaa sitten lisämittarien pohjat puolalaisilta kokeeksi. En ole muistanut vielä verrata alkuperäisiin.
https://moman.pl/en/home/1252-6967-a..._range-260km_h
Minä tarttisin S2:sen väreissä tehtyjä 260km/h pohjia sarjan tai ehkä kaksi.
Comment
-
Tuolla ei näytä olevan vanhempaa versiota lisämittarien pohjista, muuten hinnat näyttää olevan erittäinkin kilpailukykyisiä. Minulla on tarve 280km/h pohjaan, mutta myös 260km/h pohjista saa määräalen jos niitä saa sen 5kpl. Tai jos ei, voin laittaa myyjälle postia josko antaisi tarjouksen kaikista.
Comment
-
On siellä molemmat versiot lisämittareista. Momanin pohjissa on ohuet mustat viivat kaikkien merkkien ja viivojen ympärillä. Sen takia pohjat näyttää ilman valoja ooppelille. Valot päällä numerot ja viivat näyttää samalle kuin alkuperäiset tai Xtunerin versiot muutamaa pientä yksityiskohtaa lukuun ottamatta. Materiaali sinänsä vaikuttaisi olevan ok.
Pohjien asentaminen on sitten oma lukunsa. Osa T89/B4 nopeusmittareista on sellaisia, että neulan akseli irtoaa koneistosta ennen kuin itse neula irtoaa. Harvoin niin S2:sen mittareiden kanssa käy, mutta sitten kun käy niin harmittaa. Muissa mittareissa neulat irtoaa yleensä ongelmitta.
Comment
Comment