Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ACF-aiheinen seinäkalenteri 2025

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ACF-aiheinen seinäkalenteri 2025

Kyselläämpä täältä. Kuten moni tietää, olen useamman vuoden jo kuvaillut kerhon ratapäivillä ym tapahtumiasa ja materiaalia on kertynyt kivasti talteen. Monesti on kalenteria kyselty ja voisin sellaisen tehdä halukkaille. Hintaa tuolle toki tulisi enemmän kuin kerhon viralliselle kalenterille, koska tilaisin sen ifolorilta tai vastaavasta paikasta.

Eli sitten se itse kysymys. Kuinka moni olisi valmis kalenterin ostamaan? Tämä menisi ennakkomaksu periaatteella, ettei itselle käy tympeästi. Eli tilaan vaan sen määrän mitä tulisi rahaa.
    Viimeksi muokannut Killeri; 26.10.2024, 20:21.

Olisin ehdottomasti mukana, viime vuonna ostin toiselta klubilaiselta VAG-aiheisen kalenterin ja hyvältä kaverilta sain lahjaksi VW-kalenterin joten paluu ACF-kalenteriiin olisi pop.

Comment

Meikäläine voisi kanssa ottaa, -23 vuoden kalenteri killuu vieläkin seinällä kun ei ole korvaajaa löytynyt.

Comment

Ilman muuta kalenterille olisi tarvetta

Comment

Mukana, jos päädytään kalenterin tilaukseen.

Comment

Mukana muutamalla kappaleella

Comment

Kyllähän tässä jo on sen verran että kehtaa tilata. Katson jonkun hyvän paikan ja duunailen kalenterin valmiiksi, sitten laittelen maksutietoja yms tarvittavaa tänne. Joulukuun aikana tapahtuu kaikki, eli vielä kerkeää sitten mukaan tähän.

Comment

Milloin pitäisi ilmoittaa kpl-määrän?

Comment

Ei kai tolle periaatteessa oo takarajaa. Sitten ku tilaan ne, niin sillo ilmoitan määrän ja sen jälkeen voi sulkea tämän ketjun. Mutta jos nyt joku takaraja laitetaan, niin marraskuun loppuun mennessä tänne sitovat tilaukset. Kerron sen hinnan ensi viikon aikana kun saan katsottua paikan mistä tilaan.

Comment

Kyllä voisin kalenterin ostaa.

Comment

Mukana ehdottomasti, varmaankin kyllä vain yhden kappaleen tilauksella :)

Comment

Tännekin kelpaisi yksi.

Comment

Yksi kappale tännekin kiitos.

Comment

Täällä myös yks kiinnostunut. Täytynyt pitää vanhaa uusintakierroksella paremman puutteessa

Comment

Mulle kans!

Comment

+ 1kpl

Comment

Noniin, tässä nyt taas ollu kaikkea hässäkkää. Nyt kävin kaivelemassa hintoja. Kalenteri postitettuna kotiin kustantaisi 25€. Sen olin laskevivani, että kattaa juuri hipoen postituksen, eli postimerkit ja kirjekuoren, sekä itse kalenterin.

Comment

Voin ottaa 5 ja hakea tai jos suoratoimitus niin toki sekin.

Comment

Working...
                                    X