Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Matot on paikallaan. Tosin ulkonäkö oli eri kuin kuvissa. Lisäksi takapenkin matot ei ollut samanlaisia tai edes peilikuvia. Mut mattojen kiinnitykset toimii ja ei tuohon hintaan nyt ihmeitä voi odottaa :)
Kyllä jalkatilat ovat symmetriset!! Ovat selvästi erimallisia :( !!
"Vanha auto", haloo...ikä on pelkkä numero!! Autosi on vasta sisäänajettu!!
Kunnon imurointi ja sisäpesu eikä kontrasti ole niin paha.
Toivon mukaan mulle tulee noi luxuryt eikä tollaset kuvissa olevat exclusivet=) Luxuryt kyllä tilasinkin. Eli vastaanvanlaiset kuin bankun laittamassa Quote linkissä. Viittitkö kattoa Victor ennen
kuin lähetät, että ovat oikeanlaiset?=)
Perseen perse...Nyt vasta huomasin, että kaksi paria mattoja on kaikesta vääntämisestä huolimatta tulleet A6:seen, vaikka tilasin ne A4:seen! Tuosta asiasta jouduin laittamaan ainakin kolme eri mailia ja pyytelivät sitten anteeksi, että olivat epähuomiossa puhuneet A6:sta, kun minä olin tilaamassa mattoja A4:seen.
Tilauslistan mukaan mattoja oli oikea määrä, mutta en tietenkään siinä vaiheessa alkanut käymään läpi kaikkia tilaamiani mattoja, vaan ainoastaan sen, että tilattu määrä ja tilauslistaan laitetut tuotteet täsmäsivät. Nyt kun noita on sitten jo osa toimitettu, niin huomasin, että kahdet matot on sitten kuitenkin tulleet väärin...Mulla on ne tilaamani tuotteet työpaikan mailissa ja oon vielä kolme viikkoa lomalla, joten nyt menee pitkään ennen kuin voin kaivaa sieltä evidenssiä.
Joudutte nyt ikävä kyllä itse hoitamaan tuon vaihtamiseen liittyvän rumban eli pakkaamisen yms., mutta minä voin kyllä viestiä sinne Tuning Artiin tilauslistaani vedoten, että tuli parit väärät tuotteet. Laitan teille privaa asiasta.
Kaikki muut matot vien Matkahuoltoon tänään, eli Pete ja JP teidän matot lähtee vielä tänään.
Kiitos Antille kaupoista ja vaivannäöstä :) Hain tänään rahdista matot ja näytti että oli ne juuri mitä tilasin.
Pitää sovittaa lattialle tarkemmin kun saan auto imuroitua. :)
Kiitokset kimppatilauksen järjestäjille hyvin hoidetusta työstä! Kävin tänää matot hakemassa rahdista ja asensin samantien autoon ne. Hyviltä näytti ja olivat sellaiset kuin pitikin!
Juu eipä kestä kiitellä! Eihän tää nyt kuitenkaan yllättäen ihan putkeen mennyt, kolme paria vääriä mattojahan sieltä sitten lopulta kuitenkin tuli...Onneksi sentään suurin osa oli oikeita ja sopivat paikalleen. :)
Neuvottelen muutaman viikon kuluttua kahden mattosarjan vaihdosta, kun meen takas töihin ja pääsen vastailemaan alkuperäiseen viestiketjuun tuonne Tuning Artille.
Tilasin tuolta tuning-artista tavaraa ja valitsin ennakkomaksun. En kuitenkaan saanu ohjeita mihinkään maksun suorittamiseen kuten heidän pankkiaan tai viitenumeroita tai muutakaan.
Nyt kun tää homma on omalta osaltani viimeinkin paketissa, niin on kyllä pakko kommentoida tuon Tuning Artin toimintaa...
Ensinnäkin, koko tilauksen tekeminen oli haastavaa, kun mattojen mallit muuttuivat paitsi ebayssa, niin verkkosivuillakin jatkuvasti. Välillä samat matot olivat "High premium", välillä "Luxury" ja välillä "Exclusive"-nimellä...Noh, se oli tietysi henkilökohtainen ongelma, kun isoa tilausta puuhasin ja odottelin vastauksia useilta tilaajilta. Joka tapauksessa hivenen outoa toimintaa.
Toiseksi, tuo em. kielitaidottomuus hankaloitti touhua kiitettävästi. Itse kävin sähköpostikeskustelut englanniksi, mutta puutteellista ja täynnä virheitä ne viestit oli, jopa siis asiavirheitä.
Kolmanneksi, aika huolimattoman oloista tuo toiminta. Mielestäni ei voi laittaa kielitaidon piikkiin sotkea mallimerkinnät "A4 B5" ja "A6"...Näin tuolla kuitenkin onnistuttiin tekemään, ja useaan otteeseen, vaikka väänsin asiaa rautalangasta ja pastesin aikaisempiakin postauksia viestiketjuun...
Neljänneksi, lähettivät sitten kuitenkin kaksi sarjaa A6:sen mattoja A4:sen mattoina, eli tuo rautalangasta vääntäminen ei silti tuottanut tulosta vaikka olevinaan virheensä ymmärsivätkin ja asiaa pahoittelivat ennen lähetyksen sinetöimistä. Noh, raportoin tietysti sattuneesta virheestä johon kommentoivat, että eivät ymmärrä asiaa, koska olen heidän mukaansa tarkistanut lähetyslistan ja laskun ja sen hyväksynyt. Toisinsanoen eivät suostuneet millään tavalla hyvittämään tai myöntämään virhettään eikä vaihtamaan tuotteita oikeanlaisiin.
Loppujen lopuksi päätin pitää kaksi ylimääräistä sarjaa A6:sen mattoja itselläni ja tilata puuttuvat A4:sten matot vielä ekstrana, jotta kaikki tilaajat saivat lopulta haluamansa. Tämän lähetyksen suostuivat toimittamaan puolet normaaleja toimituskuluja halvemmalla...huikeeta!
Ei siis varmaan tarvitse erikseen mainita voinko suositella muille asioimista ko. pajan kanssa... :D Mulla olis nyt sitten yksi sarja ylimääräisiä vm.1998-2002 A6:sen mattoja myytävänä...
Kiitokset vielä Antille. Hienosti hoitu homma sinun osalta. Matot vaikuttaa melko laadukkaille varsinkin hintaansa nähden. Jos jostain toisesta paikasta saatte mattoja niin uskallan suositella. Tuning Art meni ainakin minun osalta boikottiin.
En tiedä mutta itse tilasin matot tuning-artilta ja toimitus kotiovelle oli noin 10egee. Matot on tosi laadukkaan tuntuset ja vastaavat ihan originel mattoja muodoiltaan, kooltaan ja kiinnikkeiltään. Sähköpostilla sujui viestiminen oikein mallikkaasti ja vastauksen sain aina englanniksi jos oli kysyttävää
Ei mullakaan mattojen laadun suhteen ole mitään valittamista ja itse toimitus tuli nopeasti. Taas yksi syy lisää boikotoida ko. pajaa, mulle ilmoittivat, että "normaalit toimituskulut ovat 20e ja voivat hvyittää sen verran, että lähettävät puuttuvat kaksi sarjaa 10 eurolla." Suoraan sanoen siis valehtelivat.
Varmaan tuo yhden sarjan tilaaminen heiltä luonnistuu ja kuten tuossa aikaisemmin mainitsin, niin vastauksen minäkin sain englanniksi, mutta sen taso ja ymmärrys tuntui olevan varsin puutteellista. Voithan Ippe koittaa järjestää vastaavan n. 20 sarjan tilauksen ja hoitaa siihen liittyvät viestinnän ko. pajan kanssa ja koittaa miten se sujuu + tässä tapauksessa tilauksen jälkeisen reklamoinnin missä mulla se kyrpä viimeistään ottaan nousi...Se siitä, pääasia, että homma toimi sun tapauksessa!
En tarkoittanut mitään ison tilauksen arvostelua viestissäni. Ymmärsin että tähän ketjuun voi myös kommentoida omia tottumuksiaan. Anteeksi maalaisuuteni.
Ei mitään herneitä enkä toki sillä kommentoinut! :D Mainitsinhan tuossa, että pääasia et homma toimi sun kohdalla. Lähinnä vaan viittasin noihin omiin ongelmiin isomman tilauksen kanssa enkä siksi uskalla pahemmin suositella ko. pajaa muille. Ei siis mitään henkilökohtaista ja maalaisiahan tässä ollaan itse kukin. :)
Comment