Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5 valo pesimet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4 b5 valo pesimet

tietääkö kukaan että toimiiko audissa ajovalo pesimet jos valot on automatiikalla, mulla ainakin ruikkii kuljettajan puoleiselle valolle.

Mulla ei ainakaan "ruiki" jos valot on ns. päiväasennossa.

Comment

pitäis vissiin huomauttaa seuraavassa huollossa

Comment

Mulla tulee vettä lampuille myös "päiväasennossa". Täytyy vaihtaa parkeille ennen lasin pesua ettei koko konepelti ole pesunesteessä.

Comment

No nyt hyyty pesimet kokonaan. onks nois b5 erillinen moottori valoille ja tuulilasille.

tuulilasille tulee ihan normaalisti.

Haulla löyty kyllä b6 koskevaa jyttua.

Comment

Ajovaloille on eri pumppu kuin tuulilasille. Onko vettä varmasti tarpeeksi? Valojen pesuri on korkeammalla eikä se saa vettä niin kauaa kuin tuulilasi.

Comment

Mulla ainakin oli omassa hapettunut se lampunpesurien pumpun liitin. Kannattaa se katsoa. Lisäksi voi olla mahdollista, että lampunpesureille menevä letku on korkannut irti siitä pikaliittimestä. Tällöin lampuille nestettä ruiskiessa se pesuneste tulee jostakin puskurin alta (ja säiliö valuu muutenkin lähes tyhjäksi).

Comment

säiliö lähes täynnä. voisko olla pumppu menny, toden näköisesti useammin pyöriny tyhjänä kun ei oo tota merkkivaloo ja neste menny niin alas ettei meinaa tulla lasillekkaan.

Comment

Working...
                X