Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi RS4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Uusi RS4

    Uusi RS4:

    http://www.gtspirit.com/2011/03/30/s...e-nurburgring/

  • #2
    Mitkä ihmeen Volvo T4-listat siinä on takalokareissa...?Jos noi spotit on totta,niin pilalle menny on toikin legenda!Aamen....

    Comment


    • #3
      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=883

      Kertoo toisenlaista tarinaa tuo fourtituden linkki.

      Comment


        #4
        Molemmissa artikkeleissa mainitaan että tuo kyseinen yksilö on tod.näk. testiversio joten ulkonäkö ei vielä vastaa tuotantomalleja.

        Comment


        • #5
          http://www.quattroholic.com/2012/01/...phan-reil.html

          Eipä tuo järin mielenkiintoiselta vaikuta, ainoastaan Avanttia tarjolla ja sama tekniikka kuin RS5:ssa. Toki suunnitelmat voi vielä muuttua.
          Viimeksi muokannut -Maukka-; 7.1.2012, 04:50.

          Comment


            #6
            Näyttäis siltä että lokarin kantit on kantattu. Onkohan renkaat vähän ahtaat noihin kaariin?

            Comment


            • #7
              Eiköhän noissa kuvissa ole vain muuli millä testataan tekniikkaa.

              Aika tylsä valinta jos tuo sama V8 tulee vaparina myös uuteen nelosrisaan, olishan niitä ahdettuja haaramoottoreitakin tarjolla. Ei sillä että se olisi huono moottori, mutta jotain uuttakin voisi keksiä kun isompiinkin ässiiin on valittu mielenkiintoisia ahdettuja moottoreita.

              Comment


              • #8
                Joo, kyllä olisin itsekin mielummin ahdetun koneen tuolla nähnyt.

                Comment


                  #9
                  RS5:llä ajaneena en kyllä käyttäisi moottorista sanaa "tylsä" ihan ensimmäisenä. Valintana vapari saattaa olla tylsä mutta A4 ja A5 on niin läheistä sukua toisilleen että muuta vaihtoehtoa en oikeastaan osannut edes odottaa.

                  Comment


                    #10
                    Tulee valitettavasti vaparina olemaan CO2-päästöiltään sellainen, että uudistetussa autoverofinlandiassa ei tartte palkansaajan siitä RS4:stä haaveilla. Eli toivotaan, että tekisivät kuitenkin ahdetun koneen. Tuning-potentiaali on sitten se plussa :)

                    Comment


                    • #11
                      En minä välttämättä sitä 4.2 V8 tylsäksi sanokaan, mutta valintana uuteen risaan se on tylsä. Jotain uutta olisi odottanut, vorsprungia.

                      Comment


                        #12
                        Alkuperäinen kirjoittaja jpeltopuro Näytä viesti
                        Tulee valitettavasti vaparina olemaan CO2-päästöiltään sellainen, että uudistetussa autoverofinlandiassa ei tartte palkansaajan siitä RS4:stä haaveilla. Eli toivotaan, että tekisivät kuitenkin ahdetun koneen. Tuning-potentiaali on sitten se plussa :)
                        Ellei Neckarsulmin pojilla ole ylimääräinen ässä hihassa sylintereiden lepuutuksen tms. kikkailun muodossa. Vai joko Audi käyttää lepuutusta isoissa moottoreissa?

                        Comment


                          #13
                          On se kyllä yllätys, jos saman koneen laittavat taas. Aiemmin Stefan Reil on puhunut siitä, että rakentavat erityyppisiä patoja pysyäkseen tuoreina uusille ajatuksille -tästä syystä esim S4:n kone oli kompura eikä turbo. Katsellaan.

                          Comment


                            #14
                            Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viesti
                            Ellei Neckarsulmin pojilla ole ylimääräinen ässä hihassa sylintereiden lepuutuksen tms. kikkailun muodossa. Vai joko Audi käyttää lepuutusta isoissa moottoreissa?
                            S6, S7 ja S8:n uudessa V8-biturbossa on lepuutustoiminto ja siihen liittyvä värähtelynvaimennus- ja vastamelusysteemi.

                            Comment


                              #15
                              Ei ne taida tehdä sitä kaksoisahdettua 3.0:aa, jota olen vähän venaillut.

                              Comment


                                #16
                                Ekat kuvat julki! Täällä: http://ht.ly/94mmh

                                Comment


                                • #17
                                  Jos nuo ovat virallisia "vuotaneita" kuvia, niin mitä ihmettä insinööreillä on pyörinyt päässä tuota puskuria muotoillessa? Nuo reunimmaisimmat rivat?! Mitä hele....?!

                                  Eikös tuollaiset puskurit ollut muotia, ööö.. 2000-luvun alkupuolella pokemon-piireissä?

                                  Comment


                                  • #18
                                    Jos nuo ovat virallisia "vuotaneita" kuvia, niin mitä ihmettä insinööreillä on pyörinyt päässä tuota puskuria muotoillessa? Nuo reunimmaisimmat rivat?! Mitä hele....?!
                                    Katoin ihan samaa, aika hirvittävä keula. Takapuskuri ihan OK, sisusta hieno.

                                    Comment


                                      #19
                                      Nyt siitä on enemmänkin kuvia ja tietoa http://www.fourtitude.com/news/publi...cle_7485.shtml

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuli focus mieleen tuosta puskurista. Varmaan tulevaisuuden tuunajien yleisin modi on sahata nuo rivat pois ja tukkia hunajakennoverkkoa aukko täyteen

                                        Edit: niin notta onhan tuo aukko jo peitettykin sillä verkolla, 40 astetta kuumetta teki tepposet..

                                        Comment


                                          #21
                                          Kelpais kyllä mulle, jos B8:n tilat riittäisi. Ja ennenkaikkea rahat :)

                                          Mielenkiintoiset jarrut, prätkämaailmasta tutut. Audiworldin kuvissa on lisävarusteiset carbon-levyt, jotka näyttävät ihan samalta kuin vanhatkin, mutta ilmeisesti vakiolevy on tuollainen wave-levy, joka näkyy audi.de-sivun kuvassa

                                          Piti ihan tutustua, mitä tuolla Wave-levyllä haetaan, tuolta löytyy pätevää juttua jos jotakuta muutakin kiinnostaa: http://www.webbikeworld.com/carym/wave/. Pienempi jousittamaton massa vs jäähdytyspinta-ala ja palan purevuus lienee ne pointit lyhyesti.

                                          Comment


                                            #22
                                            Ei kai tuossa keulassa ole mitään vikaa minun mielestä. Mutta miksei tätäkään räsästä ole kuin pitkäkattoisena?!?

                                            Comment


                                            • #23
                                              No siksi, kun sen kuuluukin olla!

                                              Comment


                                              • #24
                                                Ilman kattoa sen kuuluu olla :) Noh, onneks löytyy yks poikkeus.. B7 RS4 cab. Ja mitä itse kamppeeseen tulee niin kyllä mä ainakin tykkään.

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Muistelen lukeneeni Stefan Reilin haastattelusta, että sedanin kysyntä Euroopassa on todella vähäistä, oliko se nyt 10 vai 20% näitä harhaoppisia. Audin RS:ien ystävät ymmärtävät, että se pitkäkattoinen on se oikea, ja sedan on "New Coke". Rapakon takana haluavat sedaneita, mutta tämä ei muistaakseni ole menossa jenkkimarkkinoille.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Etupuskin ainoastaan vaatii totuttelua. Muuten on hieno pakkaus. Ja ehkäpä tuo vaparikin on vaihtoehto. Hinta Saksassa perusvarusteilla näköjään 76600 euroa.

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Kyllä sitä on ensi lauantaina laitettava taas matoa koukkuun.

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Pitkän katon lisäksi RS:ssä kuuluisi olla ahdettu kone. Mihinkään ei vaan voi enää luottaa. Sinänsähän tuo ei mulle kuulu, jos ei nyt lotossa satu natsaamaan.

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          B7 RS:n ahtaminen on jo järjestetty. Eiköhän se ennen pitkää järjesty uudemmankin.

                                                          Muutoin uusimman mallin muotoilu miellyttää silmää. Mielipiteitä jakava puskuri on mielestäni juuri sopiva viesti peilistä katsojalle; "syön sut alleni".

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Vaikka tuota puskuria kovasti kammoksunkin, niin kyllähän se saattaa livenä olla veret seisauttava näky. Siinä vaiheessa lienee ihan sama, onko puskurissa pari ylimääräistä ripaa vai ei :D

                                                            Nuo piparkakkujarrulevyt on kyllä hienot!

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X