Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uusi RS4
Collapse
X
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=883
Kertoo toisenlaista tarinaa tuo fourtituden linkki.
Comment
-
Molemmissa artikkeleissa mainitaan että tuo kyseinen yksilö on tod.näk. testiversio joten ulkonäkö ei vielä vastaa tuotantomalleja.
Comment
-
http://www.quattroholic.com/2012/01/...phan-reil.html
Eipä tuo järin mielenkiintoiselta vaikuta, ainoastaan Avanttia tarjolla ja sama tekniikka kuin RS5:ssa. Toki suunnitelmat voi vielä muuttua.Viimeksi muokannut -Maukka-; 7.1.2012, 04:50.
Comment
-
Eiköhän noissa kuvissa ole vain muuli millä testataan tekniikkaa.
Aika tylsä valinta jos tuo sama V8 tulee vaparina myös uuteen nelosrisaan, olishan niitä ahdettuja haaramoottoreitakin tarjolla. Ei sillä että se olisi huono moottori, mutta jotain uuttakin voisi keksiä kun isompiinkin ässiiin on valittu mielenkiintoisia ahdettuja moottoreita.
Comment
-
Tulee valitettavasti vaparina olemaan CO2-päästöiltään sellainen, että uudistetussa autoverofinlandiassa ei tartte palkansaajan siitä RS4:stä haaveilla. Eli toivotaan, että tekisivät kuitenkin ahdetun koneen. Tuning-potentiaali on sitten se plussa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jpeltopuro Näytä viestiTulee valitettavasti vaparina olemaan CO2-päästöiltään sellainen, että uudistetussa autoverofinlandiassa ei tartte palkansaajan siitä RS4:stä haaveilla. Eli toivotaan, että tekisivät kuitenkin ahdetun koneen. Tuning-potentiaali on sitten se plussa :)
Comment
-
On se kyllä yllätys, jos saman koneen laittavat taas. Aiemmin Stefan Reil on puhunut siitä, että rakentavat erityyppisiä patoja pysyäkseen tuoreina uusille ajatuksille -tästä syystä esim S4:n kone oli kompura eikä turbo. Katsellaan.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiEllei Neckarsulmin pojilla ole ylimääräinen ässä hihassa sylintereiden lepuutuksen tms. kikkailun muodossa. Vai joko Audi käyttää lepuutusta isoissa moottoreissa?
Comment
-
-
Comment
-
Kelpais kyllä mulle, jos B8:n tilat riittäisi. Ja ennenkaikkea rahat :)
Mielenkiintoiset jarrut, prätkämaailmasta tutut. Audiworldin kuvissa on lisävarusteiset carbon-levyt, jotka näyttävät ihan samalta kuin vanhatkin, mutta ilmeisesti vakiolevy on tuollainen wave-levy, joka näkyy audi.de-sivun kuvassa
Piti ihan tutustua, mitä tuolla Wave-levyllä haetaan, tuolta löytyy pätevää juttua jos jotakuta muutakin kiinnostaa: http://www.webbikeworld.com/carym/wave/. Pienempi jousittamaton massa vs jäähdytyspinta-ala ja palan purevuus lienee ne pointit lyhyesti.
Comment
-
Muistelen lukeneeni Stefan Reilin haastattelusta, että sedanin kysyntä Euroopassa on todella vähäistä, oliko se nyt 10 vai 20% näitä harhaoppisia. Audin RS:ien ystävät ymmärtävät, että se pitkäkattoinen on se oikea, ja sedan on "New Coke". Rapakon takana haluavat sedaneita, mutta tämä ei muistaakseni ole menossa jenkkimarkkinoille.
Comment
-
B7 RS:n ahtaminen on jo järjestetty. Eiköhän se ennen pitkää järjesty uudemmankin.
Muutoin uusimman mallin muotoilu miellyttää silmää. Mielipiteitä jakava puskuri on mielestäni juuri sopiva viesti peilistä katsojalle; "syön sut alleni".
Comment
Comment