Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 1.8Tq ahtimen päivitys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 1.8Tq ahtimen päivitys

    tollaseen vm2000 a3 quattroon tekis mieli ahdinta päivittää vähän rivakampaan malliin, niin kävi mielessä että tekeekö tälläisellä setillä mtn?

    http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...ory_Code=VVWTK

    Tuo ilmeisesti käy vakio pakosarjaan, mutta onko mtn järkeä käyttää sitä vakiopakosarjaa? Ja mitähän muuta pitäisi uusia samalla, tietysti ainakin custom-softan vaatisi ja suuttimet. Riittääkö vakio cooleri? ja pakopuolelle varmaan downpipesta alkaen pitäis 3" laittaa.

    Alakerran voisi kuvitella kestävän jos ei ihan hillittömiä tehoja ruveta ottamaan että itselleni ainakin toistaiseksi 300hv olisi enemmän kun tarpeeksi ja vääntöjä maltillisesti. Kytkin sitte uusiksi jos vakio antautuu.
    Ja tuossa ahtimessahan olisi sitten varaa ottaa enemmänkin jos joskus taas alkaa kaipaamaan lisää. (jostain ilmestyy ylimääräistä rahaa) :D

    Kenelläkään kokemusta ko. setistä, näyttäisi ebayn kautta saavan englannista tuota vähän edullisemmin.

    #2
    Tuohan sitten kaiketi sopii suoraan 225hv pakosarjaan eli sellaisen sarjan tarttisit myös. 300 hevoseen tuo on ehkä pykälän turhan iso hyrrä. 300 ei myöskään tarvii 3" putkea. Ohjelman kanssa voin ehkä olla avuksi, kun on sen aika.

    Tuolta tuollanen MD421 vois olla ihan passeli:
    http://www.turbodynamics.co.uk/acatalog/AUDI_TT.html

    Jonkin verran kokemuksia MD364:stä ja vaikuttaa ihan asialliselta, joskaan ei varmastikaan lupauksista riippumatta mene yli 300hv:n. 421 menee aika saletisti. Nuo on molemmat käsittääkseni 2283 kompressorilla eli RS6:sta. 364 on 225:n vakio pakopuolella ja 421 isommalla.

    Comment


    • #3
      Niin tosiaan onkin 225hv pakosarjaan kiitoksia huomiosta.
      No olis tuo MD421 ainakin halvempi, mikä on aina hyvä juttu.

      Hyvä homma jos ohjelman kanssa apua aikoinaan löytyy, tosin homma on viellä aika suunnittelu vaiheessa mut katellaan.

      Vielä sellaista että kannattaako tolla 300hv suosiolla vaihtaa bensapumppu vai onko turhaa työtä, kun eivät edes kauhean kalliita ole?

      Comment


        #4
        Ainiin lisäänpä sen verran tuosta md364:stä että vakionokilla vakioajoituksilla on kyllä sakkausherkkä alle 3 tonnissa, joten en sitä silleen varauksetta suosittele. Älkää ottako sellaisena :)
        421 isommalla pakopuolellaan ei varmaan vakionokkienkaan kanssa sakkaile. 1.8T imunokka on sangen myöhäisellä, 1mm@18jykk.

        Comment


        • #5
          tällasen pitäis mennä a3 pakosarjaan pulttaa kiinni toimenpiteellä http://www.turbodynamics.co.uk/acatalog/MD445.html ja kannattee vaihtaa bensapumppu...

          Comment

          Working...
          X