Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hukkaportti, N75, Turbosmart... Toiminta, ohjaus ja kytkentä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hukkaportti, N75, Turbosmart... Toiminta, ohjaus ja kytkentä

    Näppärästi selitetty tuossa pdf:ssä.

    Itelle tuli uutena ja mielenkiintoisena tietona noi N75:sen vaihtoehtoiset toimintamallit. Pystyykö noita toteuttamaan Motronicilla?

  • #2
    Tässä lokaali versio dokkarista
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Kiinnostaisi muuttaa toi hukkiksen ohjaus kaksipuoliseksi. Ilmeisesti toi vaihtoehto A olis se paras noista. B versiossa ilmeisesti toi hukkiksen yläpaine ei pääse poistumaan mistään..?

      Motronicin ahtokarttaan ilmeisesti pitää tehdä muutoksia, mutta kuinka laajasti? Onnistuuko moinen Porkkikselta ja pystyykö ton muutoksen tekemään ilman kattavaa uutta säätösessiota?

      Kellään käytössä tämmöstä systeemiä Motronicilla?
      Viimeksi muokannut Thuppu; 14.10.2010, 14:58.

      Comment


      • #4
        Homma hoituu niin kauan kytkennästä riippumatta kun järjestely on niin päin että suurempi pwm duty lisää ahtopainetta eikä toisinpäin.

        Comment


        • #5
          Eli? Rautalankaa tuntuis tarvivan... :D

          Edit. eiku joo, nyt mä tajusin... tai ehkä en sittenkään.

          Nyt oon tuijottanu noita kuvia niin että silmiä kirvelee... Eli pitäiskö ton dutyn olla auki(on) asennossa suhteessa pitempään kuin kiinni, siis tolla A vaihtoehdolla? Ton ohjeen mukaanhan pulssi on 50/50 mutta tiheämpi kuin orkkissetupilla.
          Viimeksi muokannut Thuppu; 14.10.2010, 15:44.

          Comment


          • #6
            Olipas mielenkiintoinen docu. Taas tuli ymmärrystä paljon tuon systeemin sielunelämästä. Tosin alkaa kohta mennä pää pyörälle kaikista näistä vaihtoehdoista mitä tässä ympäristössä voi kokeilla =)

            Comment


            • #7
              Niin siis tuossa dokussa esitellyt kaksipuoleiset ohjaukset ovat kumpainenkin toteutettavissa motronicilla käsittääkseni? Kysehän on vain siitä, että N75 pyöritellään eri asentoihin A ja B vaihtoehdoissa. Se kumpi noista on "parempi" on varmaan makuasia.

              Comment


              • #8
                Mitäs mieltä porukka on näistä heavy duty WGFV venttileistä?

                http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=42397

                Tolla toisellahan on myös neljä ohjaus letkua.

                Edit. Tossa pdf:ssä oli näköjään enemmän kuin yksi sivu. :) Törkee flunssa päällä, pitääpi lukasta toi uudestaan kun saa pää kopan taas mukaan näihin juttuihin.
                Viimeksi muokannut quattro20v; 15.10.2010, 20:01.

                Comment


                • #9
                  Tuohan on vissiinkin vastaava kuin TurboSmartin vena, ilmeisesti motronikkiin sovellettavissa, ei vain ole "fail-safe" vuotoa ollenkaan.

                  Comment

                  Working...
                  X