Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lohkolämppäri sekoittaa sähköjä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lohkolämppäri sekoittaa sähköjä?

Mikäs vois aiheuttaa sellaista, että kun lokilämppäri (+sisätilan lämmitin) kytkeytyy päälle niin satunnaisesti alkaa hätävilkut vilkkua ja äänimerkki huutaa? Sit kohta loppuu äänimerkki, mutta hätävilkut jää vilkkumaan silleen tiheällä syklillä. Lokilämppäri + sisäpistoke käsittääkseni merkkilikkeen asetamat ja Defa merkkiä.

Auto siis A4 B7 2.0TDI Q

Onko siinä ajastinta, defa-laturia tai muuta lisäksi? Ei tuossa pelkässä lohkolämppärissä mun tietääkseni ole mitään yhteyttä auton sähköihin kuin maadoitus. Ehkä se ei ole kunnossa?

Comment

Mutta eikös tälläkin palstalla ole todettu, että sisätilalämppärin liikuttama sisäilma saattaa laukaista hälyttimen kiljumaan? Jostain voinee "sisätutkan" herkkyyttä vähentää ...

Comment

Hälytin hyvin todennäköisesti probleeman aiheuttaja, koska noinhan se vilkuilla ilmaisee olleen hälytyksen.

Eli sisätutka tai muu anturi/tarkkailu tulkitsee väärin.

Maadoituskin kannattaa tarkistaa.

Comment

jep...kiitoksia näistä. Eipä tullut edes mieleen että se voisi olla tosiaan hälytin niin en osannut edes käyttää hakutoimintoa :)

Comment

Mulla pudotettiin sisätilatunnistimen herkkyyttä 100% -> 60% eikä auto enää töttää yksinään pihalla.

Comment

Mulle kävi samoin! Piuha oli valmiiksi nokalla ja ovet lukossa, kun menin pistään lämpiään, niin jo rupesi soimaan. Lämppärina Calix.
              Talliin kun ei jaksa aina ajaa ;)
              Tarvii siis käydä laskemassa tuota hälyttimen herkkyyttä.

Comment

Working...
              X