Tulin hommanneeksi A6 kulkineen. Hiano peli, mutta dieselpumppu menee näillä näkymin uusintaan, mutta kyselenpä vihjeitä, jos vaikka vois säästyä tuolta kalliilta remontilta.
Oireet: kun auto seisoo paikallaan jokusen tunnin, niin se valuttaa naftaa pihalle ulos. Ei paljon, mutta aina joku länttiä jää. Ongelmasta pääsee toiseen, kun antaa ylimääräisenä asennetun siirtopumpun tehdä töitä ympäri vuorokauden. Lähtee hienosti käyntiin, mutta sitten alla onkin vähän suurempi läikkä.
Tarkennan vielä, että autoon on asennettu ekstrana siirtopumppu; ilmeisesti sen takia, että dieselpumpun sisäinen siirtopumppu ei toimi. (Olen siis ymmärtänyt, että siellä sellainen on)
Arvelen, että nafta valuu ruiskupumpusta ulos, sitten saapi ilmaa tilalle. Ilmasta pääsee sitten eroon sahaamalla tarpeeksi pitkään. Vuotokohtaa en ole pysty paikantamaan.
Koska auto tuntuu kulkevan hienosti, ruisku ilmeisesti tekee sen "päätyönsä" hyvin, voima on tallessa, eli ei sen puolesta vaatisi remonttia. Ajettu on autolla tosin lähes kolmesataa tkm, eli pitäishän sekin jo laittaa.
Vinkkejä jos joku osaa antaa, mielellään kuuntelen. Autolle on kyllä jo lääkäriaika tilattu ja pumppu saanee huollon.
Joku ystävällinen voisi myös kertoa humanistille auton moottorin kirjain koodin, jos sen jäljemäpänä olevilla tiedoilla voi antaa. Auto on siis A6, vm. 2000, 2.5 TDI ja 132 kW.
Ja navi huutaa romppua. Onkohan sellaista painosta liikkeessä, missä olis tuo Suomi huomioitu hyvin.
Oireet: kun auto seisoo paikallaan jokusen tunnin, niin se valuttaa naftaa pihalle ulos. Ei paljon, mutta aina joku länttiä jää. Ongelmasta pääsee toiseen, kun antaa ylimääräisenä asennetun siirtopumpun tehdä töitä ympäri vuorokauden. Lähtee hienosti käyntiin, mutta sitten alla onkin vähän suurempi läikkä.
Tarkennan vielä, että autoon on asennettu ekstrana siirtopumppu; ilmeisesti sen takia, että dieselpumpun sisäinen siirtopumppu ei toimi. (Olen siis ymmärtänyt, että siellä sellainen on)
Arvelen, että nafta valuu ruiskupumpusta ulos, sitten saapi ilmaa tilalle. Ilmasta pääsee sitten eroon sahaamalla tarpeeksi pitkään. Vuotokohtaa en ole pysty paikantamaan.
Koska auto tuntuu kulkevan hienosti, ruisku ilmeisesti tekee sen "päätyönsä" hyvin, voima on tallessa, eli ei sen puolesta vaatisi remonttia. Ajettu on autolla tosin lähes kolmesataa tkm, eli pitäishän sekin jo laittaa.
Vinkkejä jos joku osaa antaa, mielellään kuuntelen. Autolle on kyllä jo lääkäriaika tilattu ja pumppu saanee huollon.
Joku ystävällinen voisi myös kertoa humanistille auton moottorin kirjain koodin, jos sen jäljemäpänä olevilla tiedoilla voi antaa. Auto on siis A6, vm. 2000, 2.5 TDI ja 132 kW.
Ja navi huutaa romppua. Onkohan sellaista painosta liikkeessä, missä olis tuo Suomi huomioitu hyvin.
Comment