Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Renkaat vanteille pk-seudulla. Mikä liike?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Renkaat vanteille pk-seudulla. Mikä liike?

Moro,

tästä aiheesta löytyy varmasti searchilla juttua, mutta kuka sitä vuoden tai kahden takaisia tietoja haluaa.

Osaako joku sanoa että mistä pk-seudulta löytyy liike, joka laittaa vaihtaa vanteille toiset renkaat, tasapainottaa ja asentaa ja JÄRKEVÄÄN HINTAAN.

Olen nyt soitellut noita liikkeitä läpi ja hinnat on 80-120, joka on mielestäni aika hemmetisti työstä, johon kuluu ammattilaiselta n.20minuuttia.

Vinkkejä? Kokemuksia?

Ois kiva saada kesärenkaat alle vkonlopuksi.

Kyllä tuo hintahaitari aika normaali on tällä hetkellä (80-120e) jos tuon allelaitonkin vielä otat samalla.
    Irtovanteille vaihtavat tasapainotuksineen Konalan RengasAsemalla 60-70 egeen riippuen renkaiden ja vanteiden koosta (<19")

Comment

Joo näin tuntuu olevan. Voi olla että muistan väärin, mutta mulla on sellainen kutina että kun edellisen auton kanssa reilu 3 vuotta sitten oli sama ruljanssi, niin velottivat n.50, joten joko hinnat on nousseet aika reilusti tai sitten muistan väärin.

Comment

Ovat nousseet suht lähiaikoina,koska keväällä 2008 vaihdatin 17" tuumaisilta kumit veks ja uudet tilalle sekä tasapainotus, silloin maksoin 40 euroa kyseisessä RengasAsemassa...

Comment

Onpahan korkeat hinnat. Toissa syksynä Pitäjänmäen marmorilla 50,-, kysy niiltäkin?

Comment

Tämä on juuri tätä kun ihmiset tilaavat netistä renkaita halvemmalla. Aiemmin pystyivät rengasliikkeet tarjoamaan työt ja allelaiton osin renkaitten katteesta muttei enää. Parempi näin minun mielestäni, selkeämpää että työt maksavat sen mitä työt maksavat ja renkaitten hinnat ovat renkaitten hintoja.

Comment

Faija kävi just viikon sisään laittamassa rengasmaailmassa vantaalla.
              60,- makso kumit vanteille, et ehkä tuokin onnistuu halvemmalla.

Comment

Fixus Herttoniemi teki maaliskuun lopulla parhaan tarjouksen, kun lähiseudun liikkeitä soittelin läpi. Hyvin tekivät itse työnkin, allelaiton hoidin itse (eilisiltana).

Edit: ennen sesonkia tämä operaatio siis kustansi 50 euroa, jolla vanhat kumit siirtyivät kierrätykseen ja uudet samoille vanteille tasapainotettuina. Allevaihto olisi ymmärtääkseni ollut 20 euroa lisää. En tiedä, ovatko hinnat nyt rengasrumban kiivaina aikoina samat, joten en niitä ilman eri pyyntöä maininnut.
                Viimeksi muokannut ssavol; 18.4.2009, 13:39.

Comment

Rengaslasi halvin ainakin mulle. On tosin idässä.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja ssavol Näytä viesti
                    Fixus Herttoniemi teki maaliskuun lopulla parhaan tarjouksen, kun lähiseudun liikkeitä soittelin läpi. Hyvin tekivät itse työnkin, allelaiton hoidin itse (eilisiltana).
                    Et viittinyt kuitenkaan kertoa että kuinka hyvä paras tarjous oli? Samat rengaslasin suuntaan.

Itse vaihdatin naapuritalon tekussa. 10€ tasapainotuksineen. Ei odottaessa kuitenkaan.

Comment

Rengaslasi 70? 225/45R17 allaolevien vanteiden päälle tasapainotuksineen. Puhelintarjous.

Comment

Jyväskylässä hinta pyörii siinä 50 euron molemmin puolin, 4 rengasta vanteille, venttiilit ja tasapainotus. Ei auton alle laittoa.

Comment

Rengaslasi (HKI / Itäväylä) vaihtoi muistaakseni 70-80e hintaan omat 19". Eli renkaat vanteille, tassut autoon ja tasapainotus. On se, kun tuuma ja tyliin 10e hintaa lisää. Gsus.

Comment

Ei oo kovin kivoja renkaita oikeestikkaan laittaa matalat esim 19'' tuumaset, hinta on ihan kohdillaan työhön nähden (sisältäen kalliit liimapainot)

Comment

Renkaat vanteille

http://www.rengas-online.com ja sieltä asenuspalvelut ja valitset lähimmän rengasliikkeen postinumerosi mukaan.

Itse tilasin Englannista renkaat hinta 260? ja 50? vanteille laitettuna+tasapainotukset.

Comment

Rengas total lampputiellä on mulle tehnyt vuosia jo kaikki työt, ei ole ikinä tullut itkua edes nettirenkaista eikä ole tarvinnut juuri yli 50e maksaa.

Comment

Tässä pitää nyt kuitenkin muistaa että matalaprofiilirengas on aina työläämpi kuin normaali ja ratarengas todnäk vielä työläämpi. Hinnat sitten sen mukaan.

Oiskohan ollut 60eur kun rengasmaailma laitto mun semisliksit (tosin ne on lerput, eli meni helposti paikalleen)

Comment

Renkaat vanteelle

Eipä niillä rengaskoneilla laitossa taida juuri eroa olla matalaprofiilirenkaidenkaan laitossa, vaikka tiukempi on niin kyllähän ne koneet ne vanteelle vetävät...

Comment

Ei ne rengaskoneet viel ihan niin kehittyneitä ole et kumit lopsahtelis itsekseen vanteille.. Tarvii kyllä ammattitaitoa ja ihan omia käsivarsia ja jossain määrin lihaksiakin..

Mielestäni on ihan rengasammattilaisten työn aliarvioimista, jos kaikki kelaa et "eihän tollaset 19" kumin asennukset voi kun 45eur maksaa"

Comment

Joensuussakin on 65e-90e 19" renkaiden laitto vanteille. Sain perusteluiks yhdeltä rengasliikkeeltä hinnan nousuksi sen että kaikki ottaa renkaansa netistä ja käyttävät ainoastaa rengasliikkeessä paikalleen laittamassa.

Tämähän tympii kun ei kauppa käy ja jos käy niin joutuu vetämään hinnat melko alas et pysyy kilpailussa.

Comment

Nostetaanpas. Eli mistä sais nopeasti ja halvalla 19"/235/35 renkaat. Olen rengasonline.com kattonu mutta ei olisi 2 viikkoa aikaa odottaa kun alkaa olee renkaat aika finaalis. Kiitoos

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Husa Näytä viesti
                                            Nostetaanpas. Eli mistä sais nopeasti ja halvalla 19"/235/35 renkaat. Olen rengasonline.com kattonu mutta ei olisi 2 viikkoa aikaa odottaa kun alkaa olee renkaat aika finaalis. Kiitoos
                                            Suomesta ei tuon kokoisia saa halvalla todennäköisesti mistään.
                                            Englannista tulisi about viikossa: camskill.co.uk

Hyväksi toteamani Kumhot Kuluineen n. 400? setti.

Pari kuukautta takaperin maksoi 360e, että hivenen on vissiin punnan kurssi noussut.

Comment

Mulle tuli noi samat 1kk takaperin 450E joten on taas vähän tippunut

Comment

Nosto. Autotek Petikko, hienosti hoitui homma ja väänsivät naarmuttamattomalla robotilla 20" renkaat vanteille ja painotettuna alle hintaan 100€ . Niin ja renkaita en ostanut heiltä.
                                                Viimeksi muokannut wolf74; 12.7.2011, 11:15. Perustelu: typon korjaus

Comment

Rengaslasi helsinki laittoi irralliset 225/45R17 runflatit irtovanteille tasapainotettuna 54€. Allelaitto 25€ lisää. Kartiopultit 50€. Yhteensä 129€ allelaitettuna.

Comment

Tuossa jo Rengas Total Lampputie mainittiinkin. Itselle maksoi siellä kuitin kanssa tasan 60€ renkaiden asennus vanteille, 18"/225/40, viime syksynä. Olivat irrallaan. Elikä asennus ja tasapainoitus, ei muuta (tarvinnut). Noilla on ainakin ihan kunnon vehkeet sitä varten.

Comment

Working...
                                                    X