Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 -98 Hifijohtojen veto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 -98 Hifijohtojen veto

Elikkäs ongelmana on että kuinka vetää RCA-johdot mankalle? Kartturin puolella menee nyt 50mm2 virtapiuha joten tarkoitus olisi nyt vetää rca johdot kuskin puolelta.

Ongelmaa tuottaa lähinnä tuo ratin alapuolella oleva alue. Eli kuinka porukka on nuo johdot vetänyt? Vai kannattaako kuljettaa johdot keskikonsolia pitkin?

Mikäs siinä ratin alapuolella on ongelma? Nopeammin se muovi lähtee irti kuin hansikaslokero. Jos virtapiuhoja pelkää, niin keskitunnelin päällä, maton alla, on hyvä viedä kaapeleita, mutta imo se on työläin. Itselläni on piuhoja molemmissa kynnyskoteloissa ja keskitunnelin päälläkin oli. Kaikki ihan hyviä paikkoja.

Comment

Itse justiinsa viime viikolla vedin tuolta kahdet rca:t ja muutamat kaiutinpiuhat ratin alta. Ottaa vaan sen suojamuovin pois. Mulla taitaa muutamia räjäytyskuvia olla muistikortilla kun otin asennusvaiheessa. Heitä mailia jimisoinila(ät) hotmail.com jos tarkempaa kuvitusta kaipaat. Se alaosa lähtee irrottamalla muutamat oleelliset torx-ruuvit sulakerasian ympäriltä, eli tuosta kojelaudan vasemmasta päästä (eka se läppä vaan irti kampeamalla). Sitten oli yksi ruuvi jossain ratin oikealla puolella. Yksi siellä ratin alla olevassa välikössä (missä itse pidän huoltokirjaa) vasemmassa reunassa. Sitten taisi olla vielä yksi jossain ratin vasemmalla puolella alhaalla. Kyllä nuo huomaa kun osaa katsoa alaviistosta tarpeeksi. Sitten vaan vetämällä rohkeasti irti. Jos jumittaa, varmista että kaikki tarvittavat ruuvit on irti. Varsinkin sieltä sulakkeiden ympäriltä. Sieltä siis ei kaikkia tarvitse irrottaa. Osa ruuveista pitää vaan sulakkeiden alustaa kiinni kojelaudassa, ei ratin alasuojaa. Sitten vapautat valojen katkasijoiden liittimet sieltä suojan takapuolelta. That´s it.
      Takana on sitten tilaa vetää johtoja. Jalkatilasta se suojamuovi vielä irti konepellin aukaisijan alta, niin saa siististi sieltä kynnyskoteloon johdot. Se suojamuovi on sitten yhdellä ruuvilla kiinni (plus vetovivun 2 ruuvia).
      Eiköhän noilla ohjeilla alkuun pääse.

Comment

Working...
      X