Onko muilla ollut samaa murhetta, että auton sähköt vähissä?
Autohan ei herjaa mitään ja valvonta laite näyttää, että akku olisi täysi. Ominaispainomittauksella 1.18 eli täysin tyhjä akku.
Täyteen akkuun lataa 13.5 - 13.9 V jänniteellä.
Tyhjään akkuun lataa 13.5 - 13.7 V.
Luulen ja olen kuullut, että muillakin olisi samaa ongelmaa kun käytetään webastoa.
Ennen aikaa Auditkin (200q) latasivat 14.5V.
Akun latautumisnopeus olisi kolminkertainen, jos latausjännitteen saisi jotenkin nostettua 14.5V. Laturissa riittäisi teho.
Auto on väylällinen ja "Energiemanagement J644" valvoo ja hoitaa akun latausta.
Mielelläni kuulisin muidenkin kokemuksia ja mahdollisia korjauksia.
Perinteisiin latureihin pystyi vaihtamaan jännitteensäätimen tai sitten diodi oikeaan väliin niin latausjännite nousi 0.6V.
Autohan ei herjaa mitään ja valvonta laite näyttää, että akku olisi täysi. Ominaispainomittauksella 1.18 eli täysin tyhjä akku.
Täyteen akkuun lataa 13.5 - 13.9 V jänniteellä.
Tyhjään akkuun lataa 13.5 - 13.7 V.
Luulen ja olen kuullut, että muillakin olisi samaa ongelmaa kun käytetään webastoa.
Ennen aikaa Auditkin (200q) latasivat 14.5V.
Akun latautumisnopeus olisi kolminkertainen, jos latausjännitteen saisi jotenkin nostettua 14.5V. Laturissa riittäisi teho.
Auto on väylällinen ja "Energiemanagement J644" valvoo ja hoitaa akun latausta.
Mielelläni kuulisin muidenkin kokemuksia ja mahdollisia korjauksia.
Perinteisiin latureihin pystyi vaihtamaan jännitteensäätimen tai sitten diodi oikeaan väliin niin latausjännite nousi 0.6V.
Comment