Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 1.8t lämmöt ei nouse tarpeeksi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a4 1.8t lämmöt ei nouse tarpeeksi?

Eli tulisiko lämpöjen nousta aivan mukisematta mittarin mukaan 90 asteeseen eli mittari suoraaan ylöspäin? Kun lähden aamulla ajamaan ja moottori tielle siirryn niin ei lämmöt nouse yli 70 asteen koko matkala.. Onkohan termostaatti aikansa elänyt? Onko helppo vaihtaa? Auto -98..

Edit:

Vastaus taisi löytyä:

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=l%E4mm%F6t
    Viimeksi muokannut simppa80; 11.10.2007, 22:04.

Mulla `00 mallissa vähän samaa vikaa.Nousee kyllä tasan 90 asteeseen mutta todella hitaasti. Joskus saattaa vähän notkahtaa allekin.
    Aloin vähän ihmetellä kun viimeiseen neljään vuoteen neula ei ole koskaan liikahtanut ajon aikana 90 kohdalta.
    No, se luultavasti on alkuperäinenkin ja vielä 118 tkm veivattu.
    Homma ei ole paha tehdä, termariin pääsee käsittääkseni hyvin käsiksi.

Comment

Miulla oli ihan sama vika omassa nelosessa. Korjaantui termostaatin vaihdolla.

Comment

Minä korjasin myös saman vian termostaatin vaihdolla. Vaihtaminen ei ole vaikeaa. Moottorin alasuojamuovi pois. Vedet pois koneesta. Vesipumpun alta musta muovinen L-putki irti ja sieltä se termari löytyy. Uutta paikalleen ja vedet koneeseen ja kovaa ajoa. Kannattanee hommata termari alkuperäisosansa, ne ovat kestäneet kauemmin.

Comment

Ostin jo termarin ja luotan siihen että se sökö, tarvikkeen hommasin ja ei saanut kuin 87 asteisen. Ei kuulemma suositella korkeampi asteista?? Olen lukenut joku aika sitten vag-comilla lämpötilaa ja saman verran se näytti kuin mittari.

Comment

Working...
          X