Auto on saksan tuonti, vm 96 ja ajettu sillä on vähän yli 200 000 km.
Valoista lähdettäessä koneen kierrokset nousee kahteen - kolmeen tonniin ennenkuin auto nytkähtää liikkeelle. Ajossa kytkin tuntuu ikään kuin luistavan kokoajan, ihan kuin ajelisi jollain variaattori Subarulla ja käytössä ei olisi kuin puolet moottorin tehoista.
Joskus liikkeelle lähdettäessä kierrokset nousee rajoittimeen saakka eikä auto liiku mihinkään, tai jos sattuu liikkumaan niin ainoastaan matelemalla eteenpäin koneen huutaessa lähes viidessä tonnissa.
Lisäksi joskus onnistuneen liikkeelle lähdön jälkeen moottoritienopeuksissa kolmoselta neloselle vaihtaessa moottorin kierrokset nousee tappiin mutta vaihde ei vaihdu isommalle.
Kone kylmänä lämpimällä säällä toimii joskus ihan normaalisti vähän aikaa, pakkasella huomattavasti huonommin. VAG-COM ei anna auto scanilla tai valitsemalla "auto trans" mitään vikakoodia.
Mistä pitäisi aloittaa vian selvittäminen? Onko VAG-COMilla mahdollista testata laatikkoa tarkemmin?
Valoista lähdettäessä koneen kierrokset nousee kahteen - kolmeen tonniin ennenkuin auto nytkähtää liikkeelle. Ajossa kytkin tuntuu ikään kuin luistavan kokoajan, ihan kuin ajelisi jollain variaattori Subarulla ja käytössä ei olisi kuin puolet moottorin tehoista.
Joskus liikkeelle lähdettäessä kierrokset nousee rajoittimeen saakka eikä auto liiku mihinkään, tai jos sattuu liikkumaan niin ainoastaan matelemalla eteenpäin koneen huutaessa lähes viidessä tonnissa.
Lisäksi joskus onnistuneen liikkeelle lähdön jälkeen moottoritienopeuksissa kolmoselta neloselle vaihtaessa moottorin kierrokset nousee tappiin mutta vaihde ei vaihdu isommalle.
Kone kylmänä lämpimällä säällä toimii joskus ihan normaalisti vähän aikaa, pakkasella huomattavasti huonommin. VAG-COM ei anna auto scanilla tai valitsemalla "auto trans" mitään vikakoodia.
Mistä pitäisi aloittaa vian selvittäminen? Onko VAG-COMilla mahdollista testata laatikkoa tarkemmin?
Comment