Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljynpaineesta ja kierroslukumittarista ABK

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Öljynpaineesta ja kierroslukumittarista ABK

    Eli öljynpainevalo palaa vaikka painetta kuitenkin taitaa olla. Kun ottaa alemman anturin johdon irti valo sammuu. Tarkoittaako se että järjestelmässä on liikaa painetta? Jos näin on niin mistähän se voisi johtua, vai sekoileeko systeemi?

    Samalla kun valo alkoi kummailla kierroslukumittari lopetti toiminnan, tai välillä toimii ja välillä ei. Mistä johtuu?

    Alkaa ottaa kalloon nämä kaikki oudot viat..

    #2
    Paineiden varmistus jollain mekaanisella mittarilla ettei tule lisä vahinkoa, jos sieltä sattuukin painetta puuttumaan.
    Aika yleistä kyllä anturienkin pettäminen.

    Comment


    • #3
      Joo pitää tarkistaa.

      Mitä virkaa on kahdella öljynpaine anturilla? Eli tämä alapaineanturin(0.4bar) johto kiinni valo ei pala. Onko silloin painetta yli 0.4 vai kuinka?

      Comment


        #4
        Alapaine anturi vahtii paineita johonkin 2000 kierroksen hujakoille ja sen jälkeen myös yläpaineanturi vahtii, että on tarpeeksi painetta kierroksilla.

        Alapaineanturi mattaa itsensä kun paine alle 0,4. Yläpaineesta häviää maa kun painetta yli 1,8 bar. Tai näin ainakin muistelisin.

        Comment


        • #5
          Löytyikö tähän koskaan mitään ratkaisua, täsmälleen sama vika vaivaa

          Comment


            #6
            Omassa (ABK) tupakansytkän palanut sulake aiheutti jatkuvan ö-paineen merkkivalon. Uskomatonta mutta totta.

            Comment


            • #7
              Joo, kävin lukemassa sen sun tarinan, mutta ei ollu siitä kiinni.

              Comment

              Working...
              X