Laitanpa tämän tarinan tiedoksi muillekin.
Auto jäi ajon jälkeen pihaan yöksi.
Aamulla lähdin töihin, vaihteet ei vaihdu normaalisti ja mittarissa vaihteistoa kuvaava palkki
näkyy punaisella.
Autolla pystyi ajamaan ns. kaupunkiajoa, ei kun Laakkoselle. Auto jäi sinne. Laakkoselta soitettiin,
monitoimikytkin (sähkökatkaisija) viallinen. Osa ja vaihto 600 eur. Samalla tilasin laatikon
öljynvaihdon 400 eur. (ohjelman mukaan tiptronic olisi huoltovapaa, normaali automaatissa 60tkm väli) eikä lohtua tonnin menoerään tuonut sekään, että kuulema tiptronic on yleisesti ollut kestävä ja ongelmallisempi on ollut multitronic joissa on ollut vikoja??
Eikä vika ole Audissa, vaan nykyautoissa, edelliseen Väyrysmersuun kyllästyin kun siinä oli sähkövikoja!
Auto jäi ajon jälkeen pihaan yöksi.
Aamulla lähdin töihin, vaihteet ei vaihdu normaalisti ja mittarissa vaihteistoa kuvaava palkki
näkyy punaisella.
Autolla pystyi ajamaan ns. kaupunkiajoa, ei kun Laakkoselle. Auto jäi sinne. Laakkoselta soitettiin,
monitoimikytkin (sähkökatkaisija) viallinen. Osa ja vaihto 600 eur. Samalla tilasin laatikon
öljynvaihdon 400 eur. (ohjelman mukaan tiptronic olisi huoltovapaa, normaali automaatissa 60tkm väli) eikä lohtua tonnin menoerään tuonut sekään, että kuulema tiptronic on yleisesti ollut kestävä ja ongelmallisempi on ollut multitronic joissa on ollut vikoja??
Eikä vika ole Audissa, vaan nykyautoissa, edelliseen Väyrysmersuun kyllästyin kun siinä oli sähkövikoja!
Comment