Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mahtuuko 18" 245*35 A4 B5 Avantiin ???

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mahtuuko 18" 245*35 A4 B5 Avantiin ???

Olisko kenelläkään omakohtaista kokemusta mahtuuko -40mm madalluksella ja 245*35 renkailla ja 18"*8,5 vanteilla renkaat miten tuonne A4 (vm.2000) Avantin pyöräkoteloon? Eturenkaat näyttäs silmämääräisesti menevän aika tiukille.

b5:ses seranis alla 235/35r19 ja rajuus töyssyys pikkuusen kraappii (eres keskiöstä kaarehen
    330mm takana sama)

Comment

Kannattaa ottaa myös et huomioon. 225/40/18 et vanteissa 30 ja 45 millin madallus -> ratti ihan tapissaan jommassa kummassa reunassa ja ajaa monttuun -> Etukaari vääntyy ulos.

Comment

8x18' vanteet 5x112 225/40-18 renkailla.

No mites meneeks noi b5:seen nelkkuun(8x18' vanteet 5x112 225/40-18 renkailla)? madallusta ei vielä oo, sopivaa sarjaa vasta etin. TODENNÄKÖISESTI tulee Konin säädettävä koko setti.
        Mutta mahtuuko? Mukavuus kärsii pahasti?

Comment

oikealla ET:llä noilla 8x18" vanteilla ja 225/40 renkailla sitä saa madallettua jotain 60-70cm pintaan. eli menee.

sopiva ET 8" leveälle n. 35-40, takana 25-35.

Comment

Entäs 9x17"? onkos joku kokeillu?

Comment

Mulla on alla 225/40 8x18 ja ET 42.Nelivedossa ET merkitys on huomioitava kun menin ostamaan vanteita ja renkaita ja sitten kummalla ET otan ja sanoin että 35ET.Sitten tuli myyjän kanssa puhetta autosta ja sanoin että niin ja quatro,se sitten että jaahas sitten me laitetaan ET 42 sulle kun muuten tulee rengas liian ulos ja raapii kaariin. Oli laitettu edellisenä päivänä A3 Quatron (joku melko uusi)alle samanlaiset vanteet ja 35ET niin otti kaareen ja oli vielä ruman näköisetkin vielä kun tulivat niin ulos. Ja oli hyvä kun tuli tilattua sitten ET42 ja ovat nyt ihan jees. Akseli on leveämpi quatrossa kun normi a4 b5 jonka takia et42. Tämmöiset kokemukset mulla.

Comment

Omakohtaiset kokemukset ton ETn kannalta (225/45/17 ja 225/35/18) että ET 45 ampuu normi b5sessa vähän liian sisään ja ET 30 tulee ulos kaarista (varsinkin edestä. mutta on hienon näköinen. Itse suosittelisin optimaalisesti että jos vain ite tykkää niin normi B5seen taakse ET 30 ja eteen ET 35 tai ET 40

Comment

Mulla on alla 225/40 8x18 ja ET 42.Nelivedossa ET merkitys on huomioitava kun menin ostamaan vanteita ja renkaita ja sitten kummalla ET otan ja sanoin että 35ET.Sitten tuli myyjän kanssa puhetta autosta ja sanoin että niin ja quatro,se sitten että jaahas sitten me laitetaan ET 42 sulle kun muuten tulee rengas liian ulos ja raapii kaariin. Oli laitettu edellisenä päivänä A3 Quatron (joku melko uusi)alle samanlaiset vanteet ja 35ET niin otti kaareen ja oli vielä ruman näköisetkin vielä kun tulivat niin ulos. Ja oli hyvä kun tuli tilattua sitten ET42 ja ovat nyt ihan jees. Akseli on leveämpi quatrossa kun normi a4 b5 jonka takia et42. Tämmöiset kokemukset mulla.
                  mulla on tällä hetkellä B5 S4:ssä 8" leveissä vanteissa edessä ET33 ja takana ET23 eikä tule yhtään ulos, autoa on madallettu n. 60mm ja raapimista on vain etukaarissa tuon mataluuden takia, sekin korjaantuu kun taittaa pokkausta sisään.

Comment

Itsellä b5 avant renkaina 225/40-18 et35 ja madallus n.55mm. Tulee aika hyvin kaaren
                    tasalle, eikä ota kiinni edes montuissa.

Comment

Working...
                    X