Ja taas uusi ilmastointiaihe ;)
Ilmastointi kun ei puske kylmää, niin ajattelin että aineet on vähissä ja kävin huollattamassa sen. Ainetta ei ollut kadonnut periaatteessa ollenkaan, ohjearvo on 700+50 g, ja sitä oli 720g. Ihan hyvä juttu se, tietää ettei se vuoda, mutta menipä 112? taivaan tuuliin.
Varasin jo uuden ajan huoltoon, siellä epäiltiin että joku äxä on tukossa, mikä säätelee painetta kennolle. Se äxä (ihme nimi?) on rintapellin takana heti siinä missä putket menee sisään, näin ainakin sanottiin. Vikakoodeja ei ole, kompura pyörii. Joku alapaine oli 7 bar, pitäisi olla jotain 2-4 bar ja nousta kun painaa kaasua, mutta pysyy kokoajan samassa.
Osaako kukaan sanoa missä mättää, ettei tarvi turhaan arpoa huollossa toista kertaa?
Ilmastointi kun ei puske kylmää, niin ajattelin että aineet on vähissä ja kävin huollattamassa sen. Ainetta ei ollut kadonnut periaatteessa ollenkaan, ohjearvo on 700+50 g, ja sitä oli 720g. Ihan hyvä juttu se, tietää ettei se vuoda, mutta menipä 112? taivaan tuuliin.
Varasin jo uuden ajan huoltoon, siellä epäiltiin että joku äxä on tukossa, mikä säätelee painetta kennolle. Se äxä (ihme nimi?) on rintapellin takana heti siinä missä putket menee sisään, näin ainakin sanottiin. Vikakoodeja ei ole, kompura pyörii. Joku alapaine oli 7 bar, pitäisi olla jotain 2-4 bar ja nousta kun painaa kaasua, mutta pysyy kokoajan samassa.
Osaako kukaan sanoa missä mättää, ettei tarvi turhaan arpoa huollossa toista kertaa?
Comment