Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 :n AUTOMAATTILAATIKON KORJAUS

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A8 :n AUTOMAATTILAATIKON KORJAUS

Onko ehdotuksia kellään kuka korjaisi -98 A8:n automaattilaatikon
    testeri ilmoitti koodin:
    INCORRECT GEAR RATIO ja ajoon lähtiessä menee varo-ohjelma heti päälle ja laatikko lyö 5 vaihteen päälle eli ainoastaan 5 vaihde ja pakki toimii, testeri ilmoitti ettei ainakaan venttiilipöydässä ole vikaa

onko kokemuksia tälläisestä viasta, öljyn väriä en ole päässyt vielä katsomaan (kytkinpakkojen kulumista epäiltiin)

olisi kiva löytää kohtuuhintainen korjaaja laatikolle jos se nyt pitää tiputtaa alas sieltä

Automaatti-Mike Juvanmalmilla (olen ennenkin sitä suositellut) korjasi työkaverin bemarin automaattilaatikon edullisesti ja hyvin. Numero 0400-513 420. Itse kävin siellä vaihdattamassa laatikon suodattimen ja öljyt. Voisit ainakin käydä näyttämässä? Itselläni oli pientä häikkää laatikossa aluksi ja diagnoosista ja koeajosta en maksanut mitään.

Sen sijaan Audiworldin A8-foorumilla pyörii asiantuntevan oloista sakkia, sieltä kannattaa ihan ensimmäiseksi kysellä. Siellä valitellaan päivittäin erilaisia ongelmia näiden A8:sien laatikoiden kanssa. Jos heidän juttujaan on uskominen niin melko heikkotekoiset laatikot näihin on laitettu.

http://forums.audiworld.com/a8/

Comment

KIITOKSIA, täytyy kysäistä

Comment

on noi v8/a8:n automaatit ollu aika heikkoja,siirry manuaaliin niin toimii kun vaihtaa öljyt määrätyin ajoin.

Comment

hyvähän se manuaalilaatikolla on ilkkua, ettei vaan olis mun vanha kelt S6...

Comment

sepä se ja hyvin pelittää kun vaihtoi lastun.

Comment

Working...
            X