Kaverilla otsikon mukainen auto jossa ongelmana tehojen puute ja muutenkin erikoinen käynti.
Auto lähtee käyntiin normaalisti ilman sahauksia, mutta kaasua kun painaa kierrokset jää vähän alle 3000rpm. Noin 1800rpm kohdalla tulee selvä piikki tehoon/kierrosten nousuun ja voima loppuu heti perään. Sopivasti kun kaasua painaa saa saman tyylisen ilmiön kun bensa autolla polkis rajottimelle vapaalla. Kierrokset jää pomppimaan 1800-2500rpm. Vag-commilla kateltu ennakoita ja tyhjäkäynnillä pysyy noin 2.0atdc ja kaasua kun painaa 1800rpm kohdalla laskee 6 atdc.
Vikakoodina tämmönen mihin löytyi tällaisia mahdollisuuksia.
17583/P1175/004469 - Pre-Injection Turned Off
Possible Symptoms
* Rough Engine running
Possible Causes
* Tank filled with Gasoline/Petrol or Bio Diesel
* Water in Fuel
* Fuel Pressure too Low
* Fuel Return Pipe faulty
* Internal Mechanical Injection Pump Malfunction
Possible Solutions
* Check Fuel Tank Content
* Drain Fuel Filter
* Check Fuel Return Pipe for Blockage or Bends/Kinks
* Check/Replace Fuel Return Pipe Flow Restrictor
* Check Injection Pump
o See Measuring Value Block (MVB) 018 (on 2.5l V6 TDI)
Special Notes
* Pre-Injection turned off due to implausible Values
Samalla vikakoodilla ei hirveästi keskustelua löytynyt, mutta olisiko jollain tietoa onko tässä nyt tuo pumpun ennakonsäädin jumissa vai jokin muu vika?
Auto lähtee käyntiin normaalisti ilman sahauksia, mutta kaasua kun painaa kierrokset jää vähän alle 3000rpm. Noin 1800rpm kohdalla tulee selvä piikki tehoon/kierrosten nousuun ja voima loppuu heti perään. Sopivasti kun kaasua painaa saa saman tyylisen ilmiön kun bensa autolla polkis rajottimelle vapaalla. Kierrokset jää pomppimaan 1800-2500rpm. Vag-commilla kateltu ennakoita ja tyhjäkäynnillä pysyy noin 2.0atdc ja kaasua kun painaa 1800rpm kohdalla laskee 6 atdc.
Vikakoodina tämmönen mihin löytyi tällaisia mahdollisuuksia.
17583/P1175/004469 - Pre-Injection Turned Off
Possible Symptoms
* Rough Engine running
Possible Causes
* Tank filled with Gasoline/Petrol or Bio Diesel
* Water in Fuel
* Fuel Pressure too Low
* Fuel Return Pipe faulty
* Internal Mechanical Injection Pump Malfunction
Possible Solutions
* Check Fuel Tank Content
* Drain Fuel Filter
* Check Fuel Return Pipe for Blockage or Bends/Kinks
* Check/Replace Fuel Return Pipe Flow Restrictor
* Check Injection Pump
o See Measuring Value Block (MVB) 018 (on 2.5l V6 TDI)
Special Notes
* Pre-Injection turned off due to implausible Values
Samalla vikakoodilla ei hirveästi keskustelua löytynyt, mutta olisiko jollain tietoa onko tässä nyt tuo pumpun ennakonsäädin jumissa vai jokin muu vika?
Comment