Kävinpä uutena audistina näyttää autoa (vm.98)
yhdessä paikallisella vag-vehkeisiin erikoistuneella pajalla, tarkoitus oli siis varmistua koneesta kuuluvan vaimean vihellyksen syystä.
Kaveri koeajoi ja totesi, ettei vedä oikein kunnolla muuten kuin yläkierroksilla. Syyksi epäili bypass-venttiiliä & ahtopaineen säätösolenoidia, ne vaihtamalla (parempi bypass-venttiili) todennäköisesti vedot palautuu.
Ahtimen arveli olevan vielä suht kunnossa, vähän laakerit kuulema äänti kyllä. Suositteli myös uutta ahdinta lähitulevaisuudessa, Garrett (700e).
Varasin ajan tuohon bypassin ja solenoidin vaihtoon, toivottavasti niillä palautuu vedot. Tuota ahdinta en haluaisi vielä lähteä uusimaan, ainakaan noilla hinnoilla. Pelotteli miten paskoja jotkut 250 euron ahtimet on.
Mitä mieltä foorumilaiset, oliko diagnoosi oikea ja mikä muu tuollaista vedon puutetta voi aiheuttaa?
Entä onko jotain muuta kelvollista ahdinta, joka ei kustanna noin paljon kuin Garretti?
yhdessä paikallisella vag-vehkeisiin erikoistuneella pajalla, tarkoitus oli siis varmistua koneesta kuuluvan vaimean vihellyksen syystä.
Kaveri koeajoi ja totesi, ettei vedä oikein kunnolla muuten kuin yläkierroksilla. Syyksi epäili bypass-venttiiliä & ahtopaineen säätösolenoidia, ne vaihtamalla (parempi bypass-venttiili) todennäköisesti vedot palautuu.
Ahtimen arveli olevan vielä suht kunnossa, vähän laakerit kuulema äänti kyllä. Suositteli myös uutta ahdinta lähitulevaisuudessa, Garrett (700e).
Varasin ajan tuohon bypassin ja solenoidin vaihtoon, toivottavasti niillä palautuu vedot. Tuota ahdinta en haluaisi vielä lähteä uusimaan, ainakaan noilla hinnoilla. Pelotteli miten paskoja jotkut 250 euron ahtimet on.
Mitä mieltä foorumilaiset, oliko diagnoosi oikea ja mikä muu tuollaista vedon puutetta voi aiheuttaa?
Entä onko jotain muuta kelvollista ahdinta, joka ei kustanna noin paljon kuin Garretti?
Comment