Tervehdys kaikille,
piti tänne foorumillekin liittyä autokauppojen myötä eli elämäni eka Audi tuli eilen pihaan :)
A6 1.8t(180hv) vm.1998 mittarissa 232tkm.
Koitin tossa haulla etsiä tietoa, mutta ei löytynyt tai en osannut.
Mistä tuo ero noihin 1.8t:n 150hv ja 180hv malleihin tulee, onko ero turbon koossa vai missä?
Ei tuo mikään raketti ole kyllä tuolla kopalla eli lastu varmaan tulee jossain vaiheessa, mutta semmonen jäi mietityttämään, että kestääkö käytetty vakikytkin sen n. 300Nm:n väännön?
Koneessa on nyt kuulemma Maxlife 5w40 öljyt joilla ajettu 10tkm ja 5tkm vielä kuulemma voi ajella. Onko ok öljyt vai oisko jotkut muut paremmat ja miksi?
Toisessa etulokarissa vähän ruostetta, mitäs maksais suunnilleen uusi lokari ja mistä kannattaa tilata?
Sit tuo oktaanijuttu vielä eli kummalla sitä nyt kannattaa ajaa 95/98?
Toivottavasti joku jaksaa valaista audi-rookieta :)
piti tänne foorumillekin liittyä autokauppojen myötä eli elämäni eka Audi tuli eilen pihaan :)
A6 1.8t(180hv) vm.1998 mittarissa 232tkm.
Koitin tossa haulla etsiä tietoa, mutta ei löytynyt tai en osannut.
Mistä tuo ero noihin 1.8t:n 150hv ja 180hv malleihin tulee, onko ero turbon koossa vai missä?
Ei tuo mikään raketti ole kyllä tuolla kopalla eli lastu varmaan tulee jossain vaiheessa, mutta semmonen jäi mietityttämään, että kestääkö käytetty vakikytkin sen n. 300Nm:n väännön?
Koneessa on nyt kuulemma Maxlife 5w40 öljyt joilla ajettu 10tkm ja 5tkm vielä kuulemma voi ajella. Onko ok öljyt vai oisko jotkut muut paremmat ja miksi?
Toisessa etulokarissa vähän ruostetta, mitäs maksais suunnilleen uusi lokari ja mistä kannattaa tilata?
Sit tuo oktaanijuttu vielä eli kummalla sitä nyt kannattaa ajaa 95/98?
Toivottavasti joku jaksaa valaista audi-rookieta :)
Comment