Nonnii.. viikko yhteistä aikaa TT:n kanssa takana ja 300 km. Nyt on pukannu kolme kertaa ton p0068 vikakoodin tauluun. Edellinen omistaja sano että se johtuis polkimeen asennetusta sprint boosteristaja että sitä ei oo tullu kun muutaman kerran ja vikan parin vuoden aikana ei kertaakaan.... mutta vaikka otin sen pois niin koodi tulee silti. Koodin vika kuvaushan on map/maf/throttle body correlation. Onko ajatuksia mitä kannattas kokeilla ennen kun alkaa osteleen uusia osia.. tai onko kellää ollut vastaavaa ja miten homma korjaantu.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.2 bub vikakoodi P0068
Collapse
X
-
Vieras
Vikakoodi on syytä laittaa kokonaan, etenkin tuo ensimmäinen numerosarja 16452 on se jota VAG laitteissa kaivataan.. Tuo p0068 ei kerro juuri mitään ilman Googlea.
Tässä selkeä selitys vikakoodista, jotta muiden ei tarvitse sitä etsiä:
16452/P0068/000104 - MAP/MAF <-> Throttle Position Correlation
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...2/P0068/000104
Jos imuvuotoja ei löydy, voit aloittaa puhdistamalla ilmamassamittarin.
-
Ahaa.. lueskelin tuota ross techin linkkiä ja mieleeni tuli tuo kaasuläpän kalibrointi.. sitä en tehnyt kun otin boosterin irti.. voiskohan johtua siitä.. mulla ei itellä oo vcds:ää mutta sellainen can obd testeri on. Sillä pitäs pästä tonne basic settings valikkoon ja pitäs ilmeisesti pystyy tekeen toi kalibrointi. Toki puhdistus on varmaan kanssa syytä suorittaa..
Comment
-
Vieras
Comment