Kiikarissa oleva potilas: S6 C4 2.2tq (AAN) A sedan -95 (WAUZZZ4AZSN107720), mutta tahtoisin siitä manuaalin. Automaatti ja V8, kun ei ole itselle vaihtoehtoja. "Ahdin määrää tahdin" ja sitä rataa.
Mietin tässä talveksi jotain projektia ja harrastetta, joten millainen homma on vaihtaa alunperin ko. automaatin tekniikka -> manuaaliksi?
Mitä muuta menee laatikon lisäksi vaihtoon? (laatikon tyyppiä en vielä tiedä):
-saako tomaatin koneeseen (AAN) edes sovitettua manuaalia?
-laatikon kannakkeita?
-kardaania?
-etuvetareita?
-perää?
-moottoriohjainta?
-kottikärryllistä johtosarjoja, ohjainboksia, letkuja, öljynlauhdutusta...?
-muuta, mitä?
-muutoskatsastus ja mitä sanoo Herra Katsastusmies?
Onko viisain odotella sopivaa myyntiin tulevaa yksilöä. Vai ostaa toinen manuaalin tekniikan omaava luovuttajaksi jos tomaatin kori on muuten kunnoltaan ja varusteiltaan helmi? Järkeähän tässä ei ole, mutta joku fiksaatio on, että S6 C4 2.2tq sedan manuaalina on ainoa vaihtoehto :-)
Tai no, tuuliviiri pyörii sitä tahtia, että huomenna voidaan taas olla jotain muuta vailla :D
Mietin tässä talveksi jotain projektia ja harrastetta, joten millainen homma on vaihtaa alunperin ko. automaatin tekniikka -> manuaaliksi?
Mitä muuta menee laatikon lisäksi vaihtoon? (laatikon tyyppiä en vielä tiedä):
-saako tomaatin koneeseen (AAN) edes sovitettua manuaalia?
-laatikon kannakkeita?
-kardaania?
-etuvetareita?
-perää?
-moottoriohjainta?
-kottikärryllistä johtosarjoja, ohjainboksia, letkuja, öljynlauhdutusta...?
-muuta, mitä?
-muutoskatsastus ja mitä sanoo Herra Katsastusmies?
Onko viisain odotella sopivaa myyntiin tulevaa yksilöä. Vai ostaa toinen manuaalin tekniikan omaava luovuttajaksi jos tomaatin kori on muuten kunnoltaan ja varusteiltaan helmi? Järkeähän tässä ei ole, mutta joku fiksaatio on, että S6 C4 2.2tq sedan manuaalina on ainoa vaihtoehto :-)
Tai no, tuuliviiri pyörii sitä tahtia, että huomenna voidaan taas olla jotain muuta vailla :D
Comment