Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AMI iPod piuhan sähköt

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AMI iPod piuhan sähköt

Mulla on 3G MMI ja siinä AMI iPod piuha. Tuon piuhan virta (lataa siis kiinni olevaa iPodia/iPhonea) on jatkuva eikä virtalukon ohjaama. Tämä on tällä hetkellä ei toivottu ominaisuus. Pystyykö näitä asioita säätämään VCDS:llä?

Oletko kokeillut, tuleeko AMI:sta virtaa kun auton väylä on sammunut (5-15min ovien lukituksen jälkeen)?

Comment

En ole tajunnut että siinä voisi kestää noin kauan. Millon se sitten taas käynnistyy? Virta tulee AMIsta ainakin niin, että auto on seisonut vaikka yön yli, avaa lukot, pelkääjän puolen oveb ja tökkää laitteen piuhaan (ilman et avain olis käynytkään virtalukossa).

Comment

Eikös se väylä lähde käyntiin kun ovet availee tms. Mun mielestäni virrat amissa sammuu viipeellä.

Comment

Oikeassa olit! Mulla on siinä piuhassa kiinni semmonen BT mokkula ja auto on nyt seissy aika kauan ja menin siihen ikkunan taakse kokeilemaan avaamatta ovia, niin ei se ota yhteyttä. Eli kyllä siitä sittenkin on virta pois vaikka tähän astiset testit on aina vaikuttanu siltä et virta olis jatkuva. Ilmeisesti ovien avaaminen sitten saa myös sähköt tuohon piuhaan.

Comment

Juu kyllä, oven avauksella väylä herää. Mä kuulen iPodin latauksen merkkiäänen hanskalokerosta aamuisin hetkeä myöhemmin kuin avaan oven.

Comment

Kun hätävilkku katkaisijassa palaa tausta valo, niin silloin väylä on hereillä.

Comment

Working...
              X