Terve!
Yritin haeskella foorumilta tietoa kyseisestä asiasta mutta en oikein tahtonut löytää, joten rohkaistuin ja päätin kirjoittaa tänne ensimmäisen viestini. =)
Elikkäs profiin mukaisesta kulkineesta poiki laturin moniurahihnan kiristin, ilmeisesti pultti jolla kiristimen runko tulee kiinni tuohon ohjaustehostimen pumpun kannakkeeseen (näin ainakin etkasta päättelin) on mennyt poikki tai irronnut, en päässyt näkemään. Kiristin kuitenkin roikkuu jousen varassa. Ei luojan kiitos ole tehnyt tuhoa jakopäälle.
Minkähänlainen homma tuon vaihtaminen mahtaa olla, (keula huoltoasentoon tietysti ym?) ja onko muilla vastaavia kokemuksia?
Onko tämä moniurahihnan kiristimen pettäminenkin jonkinasteinen tyyppivika näissä v6 tdi-koneissa? Yksi tuttu seppä vaan kertoili että on näitä korjannut jo useamman, toisissa tullut enemmän ja toisissa vähemmän tuhoa?
Yritin haeskella foorumilta tietoa kyseisestä asiasta mutta en oikein tahtonut löytää, joten rohkaistuin ja päätin kirjoittaa tänne ensimmäisen viestini. =)
Elikkäs profiin mukaisesta kulkineesta poiki laturin moniurahihnan kiristin, ilmeisesti pultti jolla kiristimen runko tulee kiinni tuohon ohjaustehostimen pumpun kannakkeeseen (näin ainakin etkasta päättelin) on mennyt poikki tai irronnut, en päässyt näkemään. Kiristin kuitenkin roikkuu jousen varassa. Ei luojan kiitos ole tehnyt tuhoa jakopäälle.
Minkähänlainen homma tuon vaihtaminen mahtaa olla, (keula huoltoasentoon tietysti ym?) ja onko muilla vastaavia kokemuksia?
Onko tämä moniurahihnan kiristimen pettäminenkin jonkinasteinen tyyppivika näissä v6 tdi-koneissa? Yksi tuttu seppä vaan kertoili että on näitä korjannut jo useamman, toisissa tullut enemmän ja toisissa vähemmän tuhoa?
Comment