AAN moottorinen takavetoinen harrasteauto työn alla, siihen askia suunnittelen ja lopulta päätynen quattro askin muutokseen takavetoiseksi.
Hieman joudun budjetilla vetämään joten 6v askin saanen hylätä(?).
Ymmärtääkseni esim. 016 aski kestäis 1000kg takavedossa katurenkailla lähes mitä vaan, ainut hirvitys tuommoisessa on paino 72kg, jota aivan liikaa!
Olisiko kellään tietoa paljonko saa tommoisesta painoa pois kun karsii esim. tarpeettoman etuperän, entä onko torsen vai alipainetoiminen keskitasauspyörästö kevyempi/järkevämpi takavetomuunnokseen, entä pystyykö poistamaan torsen-etuperä välisen akselin?
Mites nuo AAN koneen perään pulttautuvat quattro askit yleensä, sopiiko kaseista, entä dieseleistä(välitykset epäkurantit?), A4 malleista, jne?
Mistäs sitten löytyis sopivaa kevyempää vauhtipyörää, aihiota?
Juu ja toki edukasta 6v askiakin saa tarjota, viallistakin varauksin..
Hieman joudun budjetilla vetämään joten 6v askin saanen hylätä(?).
Ymmärtääkseni esim. 016 aski kestäis 1000kg takavedossa katurenkailla lähes mitä vaan, ainut hirvitys tuommoisessa on paino 72kg, jota aivan liikaa!
Olisiko kellään tietoa paljonko saa tommoisesta painoa pois kun karsii esim. tarpeettoman etuperän, entä onko torsen vai alipainetoiminen keskitasauspyörästö kevyempi/järkevämpi takavetomuunnokseen, entä pystyykö poistamaan torsen-etuperä välisen akselin?
Mites nuo AAN koneen perään pulttautuvat quattro askit yleensä, sopiiko kaseista, entä dieseleistä(välitykset epäkurantit?), A4 malleista, jne?
Mistäs sitten löytyis sopivaa kevyempää vauhtipyörää, aihiota?
Juu ja toki edukasta 6v askiakin saa tarjota, viallistakin varauksin..
Comment