Eipä ole tullut tänne aiemmin yhtäkään projektia tehtyä joten kai se olisi jo korkea aika korjata sekin tilanne.
Elikkä projekti olisi otsikon mukainen aakkonen vuosimallia 96, jonka menohaluja olisi tarkoitus piristää 2.2 20vt aan motilla tämä taas juontaa juurensa omista pakkomielteistä, ja jotta nuo mieltymykset saisi täytettyä oli 5cyl ainoa vaihtoehto tähän prokkikseen.
Elimiä luovuttava osapuoli on itsellä jo jonkin aikaa palvellut urssi vuosimallia 92, johon tuli viime talvena tehtyä koneremontti. Tosin sen verran täytyy mennä itseen että ennen kuin kone hyppää aakkosen pellin alle, jouduin koneen aukaisemaan laskeneen öljyn paineen vuoksi jonka syyksi ilmeni löystynyt?!! kiertokangen pultti joten liuskat uusiksi kyseiseen kankeen ja kasaan. Löystymiseen en keksi muuta syytä kuin esi kiristykseen unohtunut kasausvaiheessa koska itse pultti oli ehjä, mutta se siitä. voimaahan tuohon on aavistus lisäiltykkin jo tuossa aiemmin, mutta aakkoseen muuton jälkeen sekin saattaa tulla uudelleen esiin kunhan saa ensin pelit siihen jamaan että muut osiot on kunnossa.
Päästö asiaa onkin jo tullut tutkittua etuseen sen verran että molemmat on euro 1 normin pelejä ja vv- autolta saan aan.niin päästö todistuksen. Tehojen ja jarrujen yms. asioiden verrokkina oli katsastus konttorill A4 2.8 30v guattro 193hv eli tehotkaan ei pitäisi muodostua ongelmaksi kun erotus jää 37.mään heposeen eli alle sallitun maksimin.
Ja joitain aloittelu kuviakin olisi:
Elikkä projekti olisi otsikon mukainen aakkonen vuosimallia 96, jonka menohaluja olisi tarkoitus piristää 2.2 20vt aan motilla tämä taas juontaa juurensa omista pakkomielteistä, ja jotta nuo mieltymykset saisi täytettyä oli 5cyl ainoa vaihtoehto tähän prokkikseen.
Elimiä luovuttava osapuoli on itsellä jo jonkin aikaa palvellut urssi vuosimallia 92, johon tuli viime talvena tehtyä koneremontti. Tosin sen verran täytyy mennä itseen että ennen kuin kone hyppää aakkosen pellin alle, jouduin koneen aukaisemaan laskeneen öljyn paineen vuoksi jonka syyksi ilmeni löystynyt?!! kiertokangen pultti joten liuskat uusiksi kyseiseen kankeen ja kasaan. Löystymiseen en keksi muuta syytä kuin esi kiristykseen unohtunut kasausvaiheessa koska itse pultti oli ehjä, mutta se siitä. voimaahan tuohon on aavistus lisäiltykkin jo tuossa aiemmin, mutta aakkoseen muuton jälkeen sekin saattaa tulla uudelleen esiin kunhan saa ensin pelit siihen jamaan että muut osiot on kunnossa.
Päästö asiaa onkin jo tullut tutkittua etuseen sen verran että molemmat on euro 1 normin pelejä ja vv- autolta saan aan.niin päästö todistuksen. Tehojen ja jarrujen yms. asioiden verrokkina oli katsastus konttorill A4 2.8 30v guattro 193hv eli tehotkaan ei pitäisi muodostua ongelmaksi kun erotus jää 37.mään heposeen eli alle sallitun maksimin.
Ja joitain aloittelu kuviakin olisi:
Comment