Moi!
Ajattelin kirjoitella tännekin forumille hieman ajatuksia tällaisesta projektista. Otsikko varmaan jo antaa hieman osviittaa.
Autona Porsche 944 Turbo (951, pikkuturbo) alkuperäinen sellainen. Ed.omistajan toimesta autoa oli jo valmiiksi "vakioitu", tehoa oli varmasti useimpien tarpeisiin. Ostin auton projektikuntoisena ja syystä ja toisesta, kohtalon päätöksistä ja muutaman muuttujan yhteisestä summasta kävi källi, kävi toinen. Ne jotka tietää ja tuntee, possun koneet eivät ole halvimmasta päästä rakennella edes vakio-osilla. Pariin kertaan piti siis konetta availla ja nyt alkuperäinen lohko on pöydäksi menossa:)
Talvella ostin tämän forumin kautta täydellisen tekniikan ilman voimansiirtoa, kuningasmoottorin, eli AAN:n. Purkissa jokin lastu, ei väliä koska ei tule omaan käyttöön.
Purin koneen ja tällä hetkellä se on koneistuksessa, lohko, kansi ja kampura.
Parit osat tilasin myös:
Koneen speksit tällä hetkellä:
- Supertechin männät, 81.50mm
- Rosten Performance veivit, 144mm
- Rosten Performance venttiilijouset
- Rosten Performance säädettävä nokkapyörä
- 7A pakonokka (tulossa)
- Vakio imusarja
- Pakosarja mietinnän alla
- Tial 50mm hukkis
- Garrett GT3076R
- VEMS
Projektissa ollut tähän mennessä apuna APR Finland ja 9Products.
Sekalaisia kuvia eri vaiheista löytyy: http://jopy.kuvat.fi/kuvat/
Ajattelin kirjoitella tännekin forumille hieman ajatuksia tällaisesta projektista. Otsikko varmaan jo antaa hieman osviittaa.
Autona Porsche 944 Turbo (951, pikkuturbo) alkuperäinen sellainen. Ed.omistajan toimesta autoa oli jo valmiiksi "vakioitu", tehoa oli varmasti useimpien tarpeisiin. Ostin auton projektikuntoisena ja syystä ja toisesta, kohtalon päätöksistä ja muutaman muuttujan yhteisestä summasta kävi källi, kävi toinen. Ne jotka tietää ja tuntee, possun koneet eivät ole halvimmasta päästä rakennella edes vakio-osilla. Pariin kertaan piti siis konetta availla ja nyt alkuperäinen lohko on pöydäksi menossa:)
Talvella ostin tämän forumin kautta täydellisen tekniikan ilman voimansiirtoa, kuningasmoottorin, eli AAN:n. Purkissa jokin lastu, ei väliä koska ei tule omaan käyttöön.
Purin koneen ja tällä hetkellä se on koneistuksessa, lohko, kansi ja kampura.
Parit osat tilasin myös:
Koneen speksit tällä hetkellä:
- Supertechin männät, 81.50mm
- Rosten Performance veivit, 144mm
- Rosten Performance venttiilijouset
- Rosten Performance säädettävä nokkapyörä
- 7A pakonokka (tulossa)
- Vakio imusarja
- Pakosarja mietinnän alla
- Tial 50mm hukkis
- Garrett GT3076R
- VEMS
Projektissa ollut tähän mennessä apuna APR Finland ja 9Products.
Sekalaisia kuvia eri vaiheista löytyy: http://jopy.kuvat.fi/kuvat/
Comment