Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 b6 1.8tq s-line

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 b6 1.8tq s-line

    Pitäsköhän sipasta näytille Kuukausi sitten hommattu A4:nen.

    Autossa on s-linen ulkopaketti ja prosportlinen sisäpaketti.
    Tekniikkana on huimat 190hv luovuttava 1.8t"bex" laatikkona 6vmanuaali jolla reipas 140tkm taivallettu.

    Auto on vanteita, ikkunan/valojen tummenuksia ja peilejä lukuunottamatta täysin vakiokuntoinen.
    Alustana on s-line vakiosetti pienillä etujousi muutoksilla.

    Joko olen tulossa vanhaksi tai muuten pysy vannemuodissa mukana, mutta mielestäni autossa olevat a8.n 18" vanteet käyvän siihen mainiosti ja sen takia en ole niitä pois vaihtamassa.
    Attached Files
    Viimeksi muokannut helmut; 14.8.2011, 10:23.

    #2
    Joko lähennellään sadannen ykskasitöön rajaa? Ei tainnu olla ihan ensimmäinen sun kohdalla ;)

    Comment


    • #3
      No ei ihan=) Taitaapi olla 4:s b6:nen,mut kait noita 1.8t:tä on ollu jo vajaa 20kpl.
      Uskon että mulla on sama perverssio kun sulla A6:siin..
      Viimeksi muokannut helmut; 21.7.2011, 09:13.

      Comment


        #4
        Mistäs muute johtuu että tässä on normipyyhkimet aerotwinien sijaan, itse olin siinä uskossa että ne olisi päivittynyt mallivuodelle 04?
        Komee pirssi joka tapauksessa, alusta näyttää omaan silmään varsin hyvältä, pitänee itsekin vakavasti harkita madaltavien jousilautasten hankkimista..

        Comment


        • #5
          Päivitys voi tapahtua jossain tammi/maaliskuun malleissa , koska silloin tulee joitain muitakin pikkumuutoksia.. Siis tämä on rekisteröity loppuvuodesta 2003..

          Comment


            #6
            Aivan joo, siitä ero todennäköisesti tuleekin. Omani on otettu käyttöön 07/2004 ja on jo aerotwinit.

            Comment


              #7
              Kävit sitten naapurista kaverilta hakemassa.
              Kyllä sitä alkaa ketuttaa talvella, kun yrittää sillä ykkösbemarilla päästä johonkin...

              Hieno peli kyllä!

              Comment


                #8
                Mielestäni vieläkin yksi parhaiten Audeihin istuvista vannemalleista tuo A8. Yksinkertaisen tyylikäs kulkine.

                Comment


                • #9
                  No niin nyt ois eilen Audi myllytetty ja vahattu.
                  Lisäsin tuonne ylös muutaman uuden kuvan, joukkoon lipsahti yksi "kaveri" kuva jossa komeilee kaverin mese.

                  Viimesessä kuvassa näkyy hyvin kiilto..

                  Comment


                  • #10
                    No niin auto on myyty, joten tämän voi laittaa lukkoon.

                    Comment

                    Working...
                    X