Kyseisessä laitoksessa on AWT-moottori ja ongelma siis seuraava:
Varsinkin täyskaasukiihdytyksessä lähelle punarajaa jolloin painetaan kytkin pohjaan, niin moottorin kierrokset jäävät päälle eivätkä laske kuin vasta viiveellä. Rauhallisemmissa kiihdytyksissä kiekat laskevat hieman nopeammin.
Kokemusta on vaijerikaasullisista 1.8t AGU ja AEB moottoreista, joissa tätä ongelmaa tai omituisuutta ei ole. Kytkinpolkimen katkaisimen olen uusinut, kaasulappä putsattu (ei kylläkään edes ollut likainen), imusarjan alipaine tyhjäkäynnilla mitattu n. -0.8 bar eli ei ilmeisesti imuvuotoja ja vikamuisti tsekattu että ei koodeja.
Eli olisiko kenelläkään tietoa tai valistunutta arvausta ongelman aiheuttajasta?
Varsinkin täyskaasukiihdytyksessä lähelle punarajaa jolloin painetaan kytkin pohjaan, niin moottorin kierrokset jäävät päälle eivätkä laske kuin vasta viiveellä. Rauhallisemmissa kiihdytyksissä kiekat laskevat hieman nopeammin.
Kokemusta on vaijerikaasullisista 1.8t AGU ja AEB moottoreista, joissa tätä ongelmaa tai omituisuutta ei ole. Kytkinpolkimen katkaisimen olen uusinut, kaasulappä putsattu (ei kylläkään edes ollut likainen), imusarjan alipaine tyhjäkäynnilla mitattu n. -0.8 bar eli ei ilmeisesti imuvuotoja ja vikamuisti tsekattu että ei koodeja.
Eli olisiko kenelläkään tietoa tai valistunutta arvausta ongelman aiheuttajasta?
Comment