Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ratin vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ratin vaihto

Tervehdys vaan kaikille,olen uusi täällää ja vähän eksynyt,eli kysyisinkin että käykö -00 s6:sen sporttiratti a6 c4 -96:seen jossa on airbag ja minkäläista sovitepalaa siihen tarvitaan entäs johtosarja?
    Kiitos jo etukäteen!

Voin olla väärässä mut luulen et ei käy, muistaakseni oli eri paksuinen se kara mihin tulee.
    Airbag liitin voi myös olla erilainen.

Comment

Joo mä kyselin sitä tuolta muualtakin ja yleisin vastaus oli näiden liittimien ja liukurenkaiden kanssa tulee ongelmia.Eli silmät ja korvat auki jos tuhon malliin löytyis kolmipuolainen ruori niin ottakaa yhteyttä vaikka pm:nä tai s-postiin.

Comment

Saksan ebaysta saa varmasti, ebay.de ja hakusanaks " lenkrad ".

Comment

Kiitos linkistä,pitääpä tutkia tuolta.

Comment

Tekijä löytyi! Pappa ratin vaihto => sporttiin: C5 A6:seen, tekijää Lahden seudulla?

Kuten otsikossa seisoo, löytyisiköhän tekijää kyseiselle helpohkolle (jos on ennen tehnyt, minä en ole) operaatiolle Lahden seudulla?
            Sain hommattua suht. edukkaasti siistin kolmipuolaisen sport-ratin airbägeineen, ja olisi kiva saada setti paikoilleen.
            Itsellä ei ole lämmintä sijaa missä touhuta, ja pihalla pakkasessa ei maistu!

Palkkio maksetaan (kerro vaikka yv:llä pyynti), tekijällä ei vastuuta mahdollisista havereista esim. airbägin kanssa ym.!

Kiitos ja anteeksi,

yhteyksiä: jounib@netti.fi tai yv:llä
            Viimeksi muokannut hamilton69; 22.1.2013, 19:31. Perustelu: Tekijä löytyi!

Comment

vähän ohi aiheen mutta itsellä sama homma mielessä (joskus tulevaisuudessa) niin paljon maksoit ratista ja kauan meni asennukseen?
              ja tarviko paljon modailla?

Comment

Ratti taisi kustantaa lähetyskuluineen n.80 €.
                Ebay:sta tilailin (on ilman tip/stereon nappeja). Ratti tuli lentorahtina, ja airbägi ilmeisesti rekan kyydillä kun eivät räjähtävää kelpuuta lentskareihin.
                Foorumilainen: Alpi vaihtoi ratin, kiitokset vielä sinne! Meniköhän max.15min.
                Mitään modauksia ei tehty, plug&play tyyppinen operaatio.
                Taisi Alpi mainita että joskus näkynyt erilaisia liittimiä bägeissä, mutta omasta irtiotetusta voi modata sopivan tilalle!
                Pikkasen aina kuumottanu nämä bägi hommat, mutta sivusta seuranneena voin todeta, että ens kerral vaihdan itse!

Edit: vaatii XZN-hylsyn ratin irroitukseen.

Comment

Kiitos tiedosta!
                  todennäköisesti vaihdan joskus tuon pappamallin ratin johonkin muuhun :)

Comment

Nettivaraosan ja varaosahaun kautta näyttää löytyvän ratteja..

Comment

Tässä hyvä rattikauppa eBayssa. Tekisi mieli vaihtaa oma ratti alcantara-päällysteiseen... Käytetyt tuntuu aina olevan enemmän tai vähemmän kulahtaneita, eikä myyntikuvista ole yleensä kovin helppo määritellä kuntoa.

Taisipa mennä tuo bägin johtohomma niin, että ainoastaan kaksivaiheiseen bagiin tarvitsee modailla johtoja? Nelipuolaisessa on bägin päässä liitin, jota ei ole kolmipuolaisessa, mutta toisessa päässä on samat liittimet.

Comment

No tuollahan oli rattia koko kylälle!
                        Totta tuo kulumis aspekti, itse tosin kun vanhaa autoa ajaa, niin pikkuinen kuluma kuuluu lookiin!

Comment

Working...
                        X