Elikkäs jakoremmi katkesi ajossa. Onkohan minkälainen urakka edessä? ottaako venttiilit mäntiin? ja mitä muuta kannattaa tutkia? pystyykö konettä pyörittämäänkäsin kampuran pultista vai onko siinä joku erikois kanta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1,9 TDI jakoremmi sanoi naps ja vesipumppu poks
Collapse
X
-
-
-
ajn muistaakseni oli konekoodi? korjailkaa jos sellaista ei ole :D n.450tkm tullut mittariin. edellisestä hihnanvaihdosta ei ole tietoa. lukisi kai se tuolla huoltokirjassa kun viitsis kattoa, auto kun ei ole minun vaan kaverin joka ei autoista juuri mitään ymmärrä niin toi mulle tutkisteluun.. tosiaan vielä ei ole päätetty laitetaanko kuntoon vai ei, joka tapauksessa se myyntiin menee kun uusi auto on jo hommattu tilalle.. vink vink kiinnostuneet ;)
Comment
-
kyllä justiinsa tämä. piru se olikin ajm eikä ajn no kuitenkin se tuli selvitettyä.. rekkariotteessa 85kw. ja näyttää huoltokirjassakin olevan tuo tyyppi kun sitä tutkailin. aina on merkkihuollossa käytetty mutta jännä ettei ole hakoremppaa tehty nyt ajallaan..? tietenkään tästä ei ketään saa vastuuseen kun ei ole itse pitänyt huolta ko. huollosta..Melkein jo olin innoissani kun kattelin huoltokirjaa kun viimenen jakopäähuolto on tehty 2009.. siinä ja siinä mutta liian kaukana kun kilometriraja ylittyy :D
edit:ei jaksa korjata kirjotusvirheitä pannaan puhelimella kirjotuksen piikkiin :DViimeksi muokannut hasami; 9.12.2014, 00:04.
Comment
Comment