Kulkinessani Bi-xenonit kaarrevaloilla(en tiennyt kyseisestä ominaisuudesta ennen vikaa...). Valot näyttivät todella ylös ja päätin ruuvata alas päin. Ei kun kuusiokoloa käteen ja vänkärin puolelta veivaamaan. Kaikki meni hienosti, siirryin kuskin puolelle. Ruuvatessa piti merkillistä pientä rutinaa ja keila ei liikkunut. Jatkoin sinnikkäästi ajatellen veivata tyhjät pois, mutta rutina lakkasi ja alkoi säätö pyöriä tyhjää. Sitä hetken manailtuani päätin, että ei sitten, löin pellin kiinni ja ajattelin palata ongelmaan myöhemmin.
Seuraavana aamuna töihin lähtiessäni auton käynnistäessä kaikki ok, mutta ensimmäinen kurvi vasemmalle ja keltainen valo tauluun tekstin kera: Adaptive light defekt! ONGELMA!
Onko kellään hajua miten lähteä korjaamaan tai vikaa selvittämään? Onko mahdollista korjata vai pitääkö uusi moottori, umpio tms. heti hankkia? En viitsisi lähteä ensin turhaan irroittamaan ja taas kasata saadakseni taas uudelleen purkaa...
Vielä kysymys samaan, mikä xenon- kanta lampussa? D1S,D2S, R...? Aika hailukat kenonit jo on, ni vois samalla vaihtaa sitte nekin.
Seuraavana aamuna töihin lähtiessäni auton käynnistäessä kaikki ok, mutta ensimmäinen kurvi vasemmalle ja keltainen valo tauluun tekstin kera: Adaptive light defekt! ONGELMA!
Onko kellään hajua miten lähteä korjaamaan tai vikaa selvittämään? Onko mahdollista korjata vai pitääkö uusi moottori, umpio tms. heti hankkia? En viitsisi lähteä ensin turhaan irroittamaan ja taas kasata saadakseni taas uudelleen purkaa...
Vielä kysymys samaan, mikä xenon- kanta lampussa? D1S,D2S, R...? Aika hailukat kenonit jo on, ni vois samalla vaihtaa sitte nekin.
Comment