Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

VARASTETTU: Weber 48/51,5 IDA Kaasuttimet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• VARASTETTU: Weber 48/51,5 IDA Kaasuttimet

Varastettu: -51 Vw kuplasta, Weber 48/51,5 IDA kaasuttimet, jossa imusuppilot, hitsatut alumiini-imusarjat ja siniset suojapussit suomenlipuilla.
    Torstai-Perjantai välisenä yönä (19.4.07-20.4.07) klo. 23:00-07:00. Mäntsälästä Kuplapajan pihasta. LUVASSA LÖYTÖPALKKIO!!!!!!!

Näköhavainnoista voi ilmoittaa numeroon: 0400-657728 tai s.posti: [COLOR=#006699]info@kuplapaja.com [/COLOR]

No taasko tuo alkaa???

On taas todelliset kuplaharrastajat liikenteessä näköjään. Kaverille kävi toissa kesänä juurikin näin, että virikaasarit lähti kuplan konesalista. Kulku sinne kun aika helppoa. Kamppeet löytyivät vihjeiden perusteella.

Toivotaan että Heikin special-setti lötyy!

Comment

Herrat ovat olleet liikkeellä punaisella Audi 100 -vm. -92-94

Comment

Varastettu maailman nopeimman vapari Kulpan kaasarit Mäntsälästä, Kuplapajan pihasta 21.4.2007.

"Varastettu 48/51,5 IDA-kaasuttimet Kuplapajan pihalta 51 kuplasta
        viime yönä välillä 23:30 - 07:00. Kaasareissa kiinni imusuppilot, type 4 imusarjat, siniset sadesuojapussit suomen lipuilla.

Palkkio kaasareiden takaisin saantiin johtaneista tiedoista!
        0400 65 77 28 / Jussi"

kuva:
        http://www.kuplapaja.com/

Lisää:
        http://www.cal-look.com/index2.html valitse TOP 10/20

Netin kirous ja siunaus yhdistyy samassa ajatuksessa. Harrasteautojen julkaiseminen netissä on yksinkertaista ja julkisuuden saaminen helppoa, mutta varkaat vain valitsevat kohteen kuin postimyyntiluettelosta !
        Viimeksi muokannut Heksa K; 27.4.2007, 20:25.

Comment

Yksi ketju riittää. Yhdistetty verkkopuolen ketju tänne.

Comment

No, niin tulin tossa perheen kanssa ruokakaupasta ja pysähdyin duuni auton viereen koti tiellä. Sitten tuli joku kaveri morjestaa ja kysyi missä sä olit tällä autolla liikkeellä loppuviikosta (mulla punainen urssi alla). Hiukan ihmeissäni siinä kysyin että miten niin? Kaveri mutisi jotain ja vastasin että himassa.

No kaveri sitten alkoi tivaamaan kaiken näkösiä kysymyksiä multa ja jossain välissä tajusin että kyse oli tästä jutusta.

-Kysyin että onko tämä se kuplan kaasari juttu?

-Kaveri siihen että mistä olet kuullut?
            -Sanoin että audifinnseillä oli juttu.

-Kaveri kysyi että onko todistajia sille olin ollut kotona?
            -Aloin jo miettiä että mitenköhän tämä juttu oikeen etenee.
            -Sanoin että autossa istuva kauniimpi osapuoleni voi todistaa missä olin.
            -Sitten alko jo mennä hermot ja sanoin että tervetuloa tutkimaan meidän kaappeja kotoa jos siltä tuntuu.
            -No siihen kaveri sanovaan että ei mun asia tulla kappeja penkomaan.
            -Selitti vaan että just tämmönen auto se oli millä oltiin käyty varkaissa.

En tiedä oliko kaveri itse nim. hekki_vag (ajoi hopean värisellä transportterilla) mutta montakohan punaista c4 satkua on pääkaupunki seudulla?

Oli vaan niin vakuuttunut mun syyllisyydestä tapaukseen.

Jälkeenpäin tuli vaan mieleen että mitäs jos olisinkin ollut oikea varas. Miten homma sitten olisi edennyt, tuskin varas tunnustaa ja lähtee käymään poliisilaitoksella neuvottelemassa tilaanteesta. Voi vaan käydä huonosti jos lähtee kaikkia punaisella satkulla ajavia syttelemään (onneksi olen suht kärsivällinen enkä äkkipikainen).

Olis kaveri voinut esitellä itsensä ensin kun alkaa tivaamaan kysymyksiä vento vierailta.

Otan osaa vit.tukseen mutta tämä ei taida kumminkaan olla oikea tapa edetä hommassa.

Comment

Ei voi olla totta. Todellakin erittäin typerä veto kotipoliiseilta ruveta ratsaamaan kaikkia punaisia C4 koppaisia Audeja. Kyseessähän on todella harvinainen korimalli ja väri......

Sen verran oikaisen, että varastetut kaasuttimet eivät ole Heikki Vag:n, kyseessä on siis välitetty ilmoitus. Enkä myöskään usko että tämä kotipoliisi olisi Heikki ollut.

Comment

Noniin. Tämä "kotipoliisi" ei ollut Heikki "Minä" minulla ei ole hopean väristä transportteria. tämä on siis välitetty ilmoitus.

Comment

Tulivaan mieleen että millä perusteella on auton vuosimalli saatu rajattua juuri tohon haarukkaan. Eikös c4 koppaa ole ollut vm.91-97?

Comment

KOrissa on pieniä muutoksia 95 alkaen. Maski, puskurit ja kulkilistat ainakin ovat erilaiset.

Comment

Niin mutta eikö rekkaria olis sitten saatu ylös jos noin pienet erot pääsee näkemään. Vai oliko rekkari peitetty jollain.

Comment

mitä se nyt tähän liittyy? oli rekkari peitetty tai ei. se on vm. -92-94 sillä siisti. pidetään huoli siitä että kamat ja kundit löytyy. Asiamiehet sekä poliisi hakevat ko. mallin autoja useiden silmin-näkiähavaintojen perusteella.
                        Viimeksi muokannut heikki_vag; 29.4.2007, 19:27.

Comment

Miljoona antityylipistettä kotipoliisille. Mulla olisi saattanut palaa käämi isosti huonona päivänä. Sinällään hienoa, että joku viitsii vaivautua, mutta äly hoi...

Vähän sama juttu kävi mulle, kun appiukkovainaan jäämistöä siivottiin. Pari sataa kiloa rosteria peräkärryssä paikalliseen kierrätysfirmaan.

Kaveri katsoi lastia ja kysyi "onko noi sun?" Mä jo meinasin vastata, että jos ei olis, niin varmaan tässä vaiheessa katsoisin ehdottoman tarpeelliseksi kertoa sulle asiasta.

Hengitin syvään ja vastasin, että appiukon perikunnan.

Comment

justjoo... sähän sälli olet! miten ton sun appiukkovainaan rosterilasti liittyy varastettuihin kaasareihin? ei kai mitenkään?! jos sulta pöllittäs esim. harvinaiset vanteet jota ei saa juuri mistään, kuinka toimisit?

Comment

Sinällään harmittavaa, mutta:
                              Menneellä viikolla omasta autosta lähti omaisuutta luvatta käyttöön, en mä silti kaupungilla ala tehoilemaan jokaiselle jolla on vastaavaa tuotetta autossa.

Tässä selvästikkin keulii kupla kädestä ja imuröörissä pari papusäkkiä, eiköhän ole paree laittaa tämä lukkoon ja kotipoliisit pamputtaa kotonansa.

Comment

Kiva varmaan mennä varastetuilla noinkin harvinaisilla osilla ajelemaan, vai onko kyseessä sellasen osat joista omaviritelmät poistamalla tulee ihan jokasesta kuplasta löytyvät?

Mahtaa olla kisoissa "kotipoliisilla" töitä kun jokasen konepellin alle yrittää päästä näkemään. Mihin moisia muuten voisi käyttää.

Mun mielestä tälläsistä asioista on turha isoa juttua tehdä. Paska mäihä ja onnea punasen 92-94 C4 Audin mettästykseen. Varmaan oli oma auto millä ajettiin.
                                Ei taida olla eka ihminen maan päällä joka menettää arvokasta tavaraa mulkuille.

Comment

Heikki: Jos joku multa pöllii vanteet, niin mahdollisten silminäkijöiden tiedot ylös ja virkavallalle sekä vakuutusyhtiölle ilmoitus. Mahdollisesti myös tänne, kuten Sinäkin teit.

Todella ikävää nää varkaustapaukset, sympatiani on puolellasi. "Kotipoliisin" toimintaa kritisoin.

Oikeuden ottamalla omiin käsiin pääsee yleensä ojasta allikkoon, huonolla tuurilla vielä itse uhriksi.

Pidän peukkuja, että tavara löytyy ja tekijät saadaan jalkapuuhun.

Comment

justjoo... sähän sälli olet! miten ton sun appiukkovainaan rosterilasti liittyy varastettuihin kaasareihin? ei kai mitenkään?! jos sulta pöllittäs esim. harvinaiset vanteet jota ei saa juuri mistään, kuinka toimisit?
                                    Mieti jos sua syytetään perättömästi varkaudesta, vaikka et ole mitään vienyt.
                                    Saattaa jopa käydä terveyden päälle jos väärälle henkilölle menee perättömiä syytöksiään esittämään, kaikki kun eivät osaa hallita tuntemuksiaan.

Musta tää on ihan hyvä että ilmoitellaan harrastajien keskuudessa, jos jotain on varastettu, joku saattaa jopa bongata ko. tavaran jostain.
                                    Pikkasen meni nyt vaan pohja tälltä ilmoitukselta kun ystävällinen kanssaharrastaja ilmoittaa joutuneensa kotipoliisin kuulusteltavaksi kauppareissullaan... Ei näin.

Comment

Niin. Minä en edelleenkään ole se kotipoliisi. Enkä tiedä kuka se
                                      voisi olla. Toisaalta ei sillä ole juuri minulle merkitystä kuka se edes on. Koitan vain levittää palstojen avulla tietoa varastetusta tavarasta. Kaasuttimet ovat todella harvinaiset, niitä ei voi käyttää, kun jussin omassa kiihdytysautossa. Vw piiri todella pieni, kyllä ne kaasarit jostain esille pomppaa.... Asiasta on tehty rikosilmoitus, ilmoitettu vak.yhtiölle sekä Ake.lle lähetetty kysely audeista. Eihän tässä ketään kai ole syytetty varkaudesta!? ilmeisesti on vain kyselty olinpaikkaa jos oikein ymmärsin. "eihän haukku haavaa tee" ja jos nyt olen jotakuta loukannut pyydän anteeksi kirjoittamaani textiä.

Toivotaan, että ne kamat vain nyt löytyy....
                                      Viimeksi muokannut kalsket; 30.4.2007, 18:02.

Comment

Ei mulle tästä jutusta mitään traumoja jäänyt, vähän paskan maku vaan. Itse todellakin toivon että varkaat saadaan kiinni, multa on kanssa viety autosta kamaa ja tiedän tunteen mikä varkaudesta aiheutuu.

Ihmettelin vaan että mistä joku voi tunnistaa c4:sen vm.92-94 eron esim. vm.91:stä.

Comment

tarkkasilmäisiä kaveruksia ;-) itsehän en juuri audeja tunnista.... (kupla mies)

Comment

a) toivotaan että osat löytyy
                                            b) lopetetaan paskanjauhanta
                                            c) otetaan herneet nenästä
                                            d) toivotaan että osat löytyy

Comment

Working...
                                            X